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Mark (36-40)
DeutschlandAus Deutschland
Alleinreisend • Oktober 2022 • 1 Woche • Sonstige
Angemessene Preisleisgungsverhalten
5,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Das Beste am Hotel war das Hausriff, wunderschöne Unterwasserwelt, sehr zu empfehlen. Sehr freundliches Personal, achten auf einen👍🏻.


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Klimaanlagen zu laut störte beim schlafen. Sonst tolle kompakte Zimmer.


    Restaurant & Bars
  • Eher gut
  • Essen war super, doch ich würde empfehlen mehr Früchte anzubieten und Meeres Produkte.


    Service
  • Sehr gut
  • Netter Service


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut
  • Nah am Flughafen ind an der Stadt.


    Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Die Animation war kaum aktiv, da fehlte leider die richtige Stimmung. War meistens sehr langweilig


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Alleinreisend
    Dauer:1 Woche im Oktober 2022
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Mark
    Alter:36-40
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Valued Guest , Thank you for choosing the Three Corners Sea Beach Resort for your recent holiday and for your feedback We are concerned to learn about your comments regarding your stay with us. We value your comments, as it is only through the eyes of our guests we can improve our services. Your comments have been noted and will pass them on to the concerned department for corrective action and to ensure that these situations do not reoccur in the future. We are of course sorry that you did not consider raising your concerns with the senior management team whilst here, who would have made every effort to address your concerns. We pride ourselves on our service levels and take feedback seriously in order that we can address any specific issues. May I take this opportunity to thank you for your feedback I am sorry that you felt the holiday did not live up to your expectations and I do hope that you do give the hotel another chance on your next visit as we constantly strive to improve the service to our guests. Yours truly, Ismail Ibrahim Hotel Manager