- Zustand des HotelsSehr schlecht
- Allgemeine SauberkeitSehr schlecht
Hotelgelende nicht gepflegt, Zimmereinrichtung-veraltet, vieles kaputt- Schränke, minibar, Vorhänge, Türen , unakzeptabel schmutzig - verstopfter Ablauf, nicht gewechselte Badematte, keine Waschmittel....
- ZimmergrößeEher gut
- SauberkeitSehr schlecht
- Ausstattung des ZimmersSchlecht
- Atmosphäre & EinrichtungSchlecht
- Sauberkeit im Restaurant & am TischSehr gut
- EssensauswahlEher schlecht
- GeschmackEher schlecht
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Sehr schlecht
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftEher schlecht
- Rezeption, Check-in & Check-outSchlecht
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungSehr schlecht
- Restaurants & Bars in der NäheSehr schlecht
- FreizeitangebotGut
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Entfernung zum StrandSehr gut
- Lage für SehenswürdigkeitenGut
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Alleinreisend |
Dauer: | 1 Woche im Oktober 2018 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Yana |
Alter: | 56-60 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Guest, First of all we would like to thank you for sharing your review regarding your recent stay at Royal Asarlık Beach Hotel. The room 1109 was provided to you on your arrival in accordance with your reservation. Following day, your room upgraded to a relax room with sea view upon your request. According to our researches, we did not detect any complain in our system throughout your holiday. As a 5 star Hotel, our aim is to keep guest satisfaction at the highest level. We do believe that we achieve this as we currently have more than %80 of guest satisfaction rate. We believe that we provided all necessary conditions with our services for you in order to ensure a pleasant stay. We are deeply sorry as you were unsatisfied with your holiday in our hotel. We certainly look forward to welcome you at Royal Asarlık Beach hotel for a better vacation experience. Yours respectfully, Ekin Drenisa Guest Relations