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Birgit (56-60)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • September 2018 • 1 Woche • Strand
Leider werden wir dort keinen Urlaub mehr machen.
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Wir haben eine Woche Strandurlaub machen. Das Zimmer war okay, da es neu gemacht war (13.Stock). Es war morgen störend, dass die Putzkolonne ab 8 Uhr den Empfang, Toilettenbereich etc. gereinigt hat. Die Uhrzeit war für ein 5 Sterne Hotel nicht akzeptabel.


Zimmer
  • Eher gut
  • Unser Zimmer war renoviert, daher gut.


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • Das Frühstück war okay, leider fehlten frisch gepressten Orangensaft, Obstsalat etc. Dinner war okay, es fehlte uns die Abwechslung. Für ein 5 Sterne Hotel mehr erwartet.


    Service
  • Eher gut
  • Das Personal war in Ordnung.


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Das war alles okay so.


    Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Wir haben wenig genutzt.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im September 2018
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Birgit
    Alter:56-60
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear valued guest, Thank you for taking the time to share your comments further to your recent stay with us. Allow us to express our disappointment that there were certain aspects in our Hotel that were not up to your liking and our apology for the inconveniences you had faced. At the same time we are sad to read that you did not enjoy at the maximum your dining options. Our menus, at the main restaurants are repeated every 2 weeks and each day we provide top quality dishes with poultry, pork, beef, fish differently cooked for lunch as well as for dinner. Moreover, there is always live station cooking, one traditional Greek plate and plenty vegetarian options. Last but not least, our fine dining restaurant ’12 Nissia’ offers a unique gastronomy experience which if you had not had, we recommend you do, upon your next stay in our hotel. As disappointing your remarks might are, they are always constructive to us. In any case we are certainly not satisfied for leaving our hotel with such a bad impression and we really hope we will have the honor to welcome you again in our Hotel giving us the opportunity to serve you with our best attention and professionalism. With kind regards, Katerina Manoussaki Public Relations Manager