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Ibrahim (46-50)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • August 2021 • 2 Wochen • Strand
Leider nicht mehr.
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Ganze Zeit Schlange stehen.😡😡😡😡😡😡


Zimmer
  • Schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Schlecht
  • Der Strandbar war relativ weit weg vom Strand. Man musste jedesmal mindestens 10 bis 15 Minuten unter ca. 40 Grad Schlange stehen um am Ende dann ein Glas Leitungswasser zu bekommen.


    Service
  • Sehr schlecht
  • Alle Getränke waren sehr schlecht. Die Getränke hatten keinen Geschmack und hatten einen Nachgeschmack nach Chloroform. Beim Abendessen mussten wir dann auch locker 30 bis 45 Minuten vor der Tür stehen warten bis wir einen Sitzplatz zugewiesen bekommen haben. Das war einer 5 Sterne Anlage nicht würdig. Sogar an der Rezeption an der Bar muss man Schlange stehen. Für Was? Leitungswasser. Es gab keine geschlossenen Getränke. Es wurden nur Getränke von Mischmaschinen mit Leitungswasser versetzt ausgegeben. Die haben dann natürlich dementsprechend geschmeckt. Es gab keine Kellner, also überall war Selbstbedienung angesagt. So stand das nicht in der Beschreibung.


    Lage & Umgebung
  • Schlecht

  • Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im August 2021
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Ibrahim
    Alter:46-50
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Ibrahim, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are certainly sad to note your dissatisfaction following your recent stay at Princess Andriana. Please accept our apologies for not being able to reach your expectations, although we would appreciate a more detailed feedback. We are sorry to read that you were not satisfied with the quality of our drinks. Please note that as per the all-inclusive program, a vast selection of locally produced drinks & spirits are available, as well as soft drinks. We would also like to mention that bottled water is offered free of charge in each room’s mini bar, which is refilled every second day. Tap water is offered in all our bars & restaurants. Kindly be informed that tap water is perfectly drinkable and of very good quality, as it is filtered twice with a procedure called reverse osmosis. Moreover, please note that during this period the hotel’s occupancy is on a high level, so it is expected that the F&B outlets might be serving a lot of guests at the same time. We are sorry if the waiting time was more than you could tolerate, although we always try to offer the best service possible to our valued guests. It would have definitely been more helpful, if you had shared your feedback & concerns with us while in resort. Our Guest Relations team would have been pleased to meet you and to make your stay better in any way possible. We will be happy to welcome you back at the hotel in one of your next trips to Rhodes, in case you would decide to give the hotel a second chance. Best regards, Princess Andriana Resort & Spa

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