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Lieselotte (66-70)
Verreist als Freunde • April 2018 • 2 Wochen • StrandNicht wie beschrieben vom Anbieter
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher schlecht

Ein in die Jahre gekommene Anlage. Alles alt und verrostet.Deutsch konnte oder wollte man nicht sprechen.Trotz E.mail wurden unsere Anliegen nicht berücktsichtig.


Zimmer
  • Eher gut
  • Mit dem Zimmer waren wir zufrieden.Service sehr gut.Bett war gut und es war auch ruhig.Alles vorhanden was man braucht.


    Restaurant & Bars
  • Schlecht
  • Erstens waren schon die schmutzigen Tische eine zumutung.zu essen gab es genug unappetitliches.


    Service
  • Schlecht
  • Völlig überfordertes Personal.Zum teil keine sauberen Tische.Gläser zum teil schmutzig.


    Lage & Umgebung
  • Eher schlecht
  • Sind nur in der Anlage geblieben weil uns nichts gutes von draussen erzählt wurde.Die anfahrt war gut..


    Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Freunde
    Kinder:Keine Kinder
    Dauer:2 Wochen im April 2018
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Lieselotte
    Alter:66-70
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Lieselotte, Many Thanks for taking the time to complete a Holidaycheck review about your stay at Port Ghalib Resort. Guest feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve. All of the comments you raised in your review have been shared with the management team and I would like to take the time to offer the following feedback. Kindly be informed that we are around 900 guests in house and we didn’t receive any comment regarding dirty glasses. Please note that our hotel is certified and monitored by Cristal International Co a specialized company from the United Kingdom, for our Food, Hygiene and Safety activities. Checks and controls are implemented and carried out. We follow and maintain the guidelines and controls required to meet Cristal's standard. I am sorry to read that you were not completely satisfied with some points of your stay. These comments have been taken on board by our Manager who will consider all comments for future guests. I hope the above goes some way to answering the points you raised in your review and if we can be of an further assistance in this mater then please don’t hesitate to contact the hotel directly. Regards Port Ghalib Resort Team