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Franz (41-45)
SchweizAus der Schweiz
Verreist als Freunde • März 2013 • 3-5 Tage • Arbeit
Sollte man meiden
3,9 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht
  • Zustand des Hotels
    Eher gut
  • Allgemeine Sauberkeit
    Eher gut

Teuer für wenig Leistung. Kein WLAN im Zimmer, Zahlen für LAN Anschluss im Zimmer (10 Euro/h !). Minibar leer. Drucker im Hoteleingang funktioniert nicht.


Zimmer
  • Eher gut
    • Zimmergröße
      Gut
    • Sauberkeit
      Gut
    • Ausstattung des Zimmers
      Eher schlecht

    Restaurant & Bars
  • Eher gut
    • Atmosphäre & Einrichtung
      Eher schlecht
    • Sauberkeit im Restaurant & am Tisch
      Gut
    • Essensauswahl
      Eher gut
    • Geschmack
      Eher gut

    Service
  • Eher gut
    • Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)
      Eher schlecht
    • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
      Eher schlecht
    • Rezeption, Check-in & Check-out
      Eher gut

    Familien
    • Familienfreundlichkeit
      Eher schlecht

    Lage & Umgebung
  • Gut
    • Einkaufsmöglichkeiten in Umgebung
      Gut
    • Restaurants & Bars in der Nähe
      Gut

    Aktivitäten
  • Eher schlecht
    • Freizeitangebot
      Eher schlecht

    Beliebte Aktivitäten

    • Geschäftsreise

    Verkehrsanbindung
    • Lage für Sehenswürdigkeiten
      Gut

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlechtHotel ist schlechter als in der KatalogbeschreibungHotel wirkt schlechter als angegebene Hotelsterne
    Infos zur Reise
    Verreist als:Freunde
    Dauer:3-5 Tage im März 2013
    Reisegrund:Arbeit
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Franz
    Alter:41-45
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Franz, We are grateful for your feedback. We are sorry to hear that certain aspects of your stay at Pentahotel Brussels City Centre did not meet your expectations. We understand the importance of value for money and strive to provide services and amenities that justify our pricing. Regarding the in-room amenities, our minibars are indeed intended to be used as personal fridges for our guests' convenience. Moreover, we want to ensure that our guests have access to reliable internet service; thus, it is surprising to hear about your experience as we offer speedy and stable Wi-Fi connection in every room. Finally, it is regrettable that the printer was not functioning during your visit, and we can understand the inconvenience this may have caused. We hope you were able to appreciate our prime location on Avenue Louise, close to the city’s bars, restaurants, and public transportation, making it an ideal spot for shopping or enjoying the nightlife Brussels has to offer. We would love to welcome you back on a future occasion to provide a stay that better meets your expectations. Kind regards, Menno de Richemont, Regional Director Belgium