- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
Unser Urlaub vom 25.06.16 bis 09.07.16 war bis auf die Abreise gut. Wir wurden von unserem Reiseveranstalter " Schauinsland" nicht abgeholt. Nach der Nachfrage an der Rezeption, wurde uns arrogant geantwortet : " Der Bus wäre bereits weg und der Fahrer hätte nach uns an der Rezeption nachgefragt, aber Sie ist für die Abholung nicht zuständig und wir müssen uns nach dem Auschecken sich selber darum kümmern." Der Fahrer war nicht in der Lage unseren Namen zu lesen und die Rezeption wollte Ihm nicht helfen. Wir sind auf eigene Kosten mit dem Taxi zum Flughafen gefahren.Über die Probleme mit den Bussen wurde uns auch von anderen Urlaubern berichtet. Rezeption arbeitet nach dem Motto - " Aus den Augen, aus dem Sinn".
Das Zimmer war groß, aber leider in die Jahre gekommen.
Das Essen war vielfältig und ausreichend ( hätte was wärmer sein können ). Die Getränkepreise für HP waren zu teuer.
Wie oben geschrieben, enttäuschend.
Sehr schöner und großer Strand, gute Busverbindung , ca 200 m. vom Hotel.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Animation war ausreichend.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Kinder: | Keine Kinder |
Dauer: | 2 Wochen im Juli 2016 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Michael |
Alter: | 46-50 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Mr. Michael, thank you for taking the time to review our hotel. It saddens us to read that you are disappointed from service provided by the reception staff. The day of your departure 09/07 afternoon between 16:25-16:40 where three buses for departure from our hotel, one of them was from Schauinsland. The bus driver (with t-shirt written on it the Schauinsland) came at the reception with his departure list and was looking for you but we couldn't find you. One of the receptionist went at the entrance and asked also the other drivers in case of mistake (all the drivers have name list) but without result. Meantime the bus driver waited. The reception staff called the Spa center where before you where for shower but you were not even there. After 15' the bus driver said i have to leave because it will be late at the other hotels and finally at the airport. As all the cases that the bus drivers don't find the guests ask from the reception staff to sign and write on the list the departure time that the bus leaves( at your case it was 16:55). At 17:05 you came at the reception and you were looking for the bus and started blame the reception staff. However the receptionist called the rep (Maria) to inform the bus driver. She immediately called back and informed that the bus left the Kavros area and was on the way to Chania airport. Then you asked for a taxi to reach the airport, and after 10' you left. Also you asked from the reception to give you a written confirmation that the bus left without you, that is something that we don't do for nobody. We hope to have the opportunity to welcome back and ''re-view'' the hotel and specially the service provided from the staff Best regards Aggeliki Maniati Front Office Manager.