- Preis-Leistungs-VerhältnisGut
Das Hotel an sich ist schön. Es wirkt sehr sauber und gepflegt. Auch die neue Poolandschaft ist wirklich wunderschön geworden. Meiner Meinung fehlen da nur mehr Mülleimer. Der Service ist wirklich TOP! Vor allem Anastasia von der Poolbar. Das einzige was uns wirklich gestört hat, war das Essen und die Menschenmenge beim Essen. Ziemlich lange Warteschlangen...
Das Essen am Nachmittag als auch am Abend war leider nichts so unsers. Nach 2 Wochen, waren wir froh endlich etwas anderes zu essen. Leider wiederholt sich das Essen sehr oft. Dass, was wir am Nachmittag gegessen haben, gab es sehr oft abends ein weiteres mal. Für unsere 1 1 /2 jährigeTochter war dieses Essen eher ein Flop. Viel zu sehr gewürzt oder zu fettig. Ein Kinderbuffet wäre evtl bei so einer Menge Kindern eine Überlegung wert. Die meisten Getränke schmecken nach Chlor oder nach Muff.
Der Service ist wirklich Top... Wir haben schon lange nicht so ein nettes Personal kennen gelernt... Vor allem die Kellner an der Poolbar ( Mochito Bar)?
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Kinder: | 1 |
Dauer: | 2 Wochen im Juni 2018 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Jessica Susanne |
Alter: | 26-30 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Jessica, Greetings from sunny Kos and thank you for taking the time to share your feedback on HolidayCheck. We are most pleased to know that you enjoyed so many aspects of your stay as well as the facilities around the hotel and hospitality with high-level service at our resort. Truthfully, our staff is a great asset to our hotel and we will pass to the whole our team all of your comments, which will surely motivate them to continue to do their best. From the other side we sincerely regret that we didn’t manage to exceed your expectations in some aspects of your holiday. We are sorry that you found the food in our restaurants to be samey though it was surprising for us to read it as the vast majority of our guests are extremely satisfied with the dining options which is reflected on numerous reviews on the site. Regarding the baby food, indeed we do not have kids' buffet, but we offer the possibility to order the food for children according to your preferences, for this you need to contact our front desk and we do regret you didn't use this opportunity. Nevertheless we are grateful for your feedback as all comments made by our esteemed guests are being taken under careful consideration in order to develop and improve our service and we hope to have a chance to let you experience it, in case you intend to stay with us again don’t hesitate to contact us in advance! Sincerely yours, The Management Team