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Luisa (26-30)
Verreist als Familie • November 2024 • 1 Woche • Strand
Aufwachen mit Blick aufs Meer
6,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr gut

Eine sehr geschmackvolle, grüne Anlage mit schönem Strandzugang und traumhaften Felsen (Achtung, nicht barrierefrei erreichbar!). Die Auswahl an Speisen und Getränken war rund um die Uhr verfügbar und riesig. Fast jeden Abend gab es Konzerte und Performances. Das Personal war sehr freundlich. Besonders gefreut haben wir uns über die kleine Familie an zutraulichen Hotel-Katzen, die dort mit gefüttert werden. An einigen Verschleißerscheinungen merkt man, dass das Hotel wohl bessere Zeiten gesehen hat. Schade fand ich auch, dass der Indoorpool nicht beheizt war. Trotzdem eine schöne, empfehlenswerte Erfahrung!


Zimmer
  • Sehr gut

  • Restaurant & Bars
  • Gut

  • Service
  • Sehr gut

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr gut
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Kinder:Keine Kinder
    Dauer:1 Woche im November 2024
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Luisa
    Alter:26-30
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Luisa, Kalimera from Rhodes & "Your Kresten Royal Euphoria Team". Thank you for sharing your kind and thoughtful feedback about your stay with us. We’re delighted to hear that you enjoyed the lush greenery of our resort, the scenic beach access, and the charm of the surrounding rocks. Your appreciation for our extensive food and drink options, as well as the evening performances, truly warms our hearts. It’s also lovely to hear that you connected with the friendly hotel cats – they are indeed cherished by many of our guests! Your recognition of our friendly team members is greatly appreciated, and we’ll be sure to share your kind words with the team. We acknowledge your feedback regarding some signs of wear and tear as well as the indoor pool not being heated, although we do not share your opinion about it, because the indoor pool is heated normally. Your comments are valuable to us, and we will use them as we continue to enhance the guest experience. Thank you for recommending us, and we hope to welcome you back for another memorable stay in the future. Please don’t hesitate to reach out if there’s anything we can assist with to make your next visit even more enjoyable. Happy New Year 2025 & many greetings from the whole team !