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Sylvia (56-60)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Juni 2025 • 2 Wochen • Sonstige
Super Hotel
5,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Gut

Eine sehr schöne Hotelanlage. Es ist überall sehr sauber und alle sind super nett. Es wäre nur schön, wenn man etwas mehr deutsch sprechen würde


Zimmer
  • Gut
  • Die Zimmer sind sehr ordentlich und sehr sauber. Den einzigen Minuspunkt den wir haben, ist das Bad. Das Duschen in der Badewanne ist nicht so schön. Zumal auch kein Duschvorhang da ist und das Wasser immer rausspritzt


    Restaurant & Bars
  • Sehr gut
  • Es blieb eigentlich kaum ein Wunsch offen. Und es hat immer gut geschmeckt.


    Service
  • Gut
  • Alle Mitarbeiter, egal ob Reinigungskraft Kellner oder Servicepersonal sind extrem nett. Das einzige Problem was wir hatten. Es spricht keiner deutsch und wir nur schlecht englisch.


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut

  • Aktivitäten
  • Sehr gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Wir haben zwar nirgends mit gemacht. Aber es wurde immer etwas angeboten


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher gut
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Juni 2025
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Sylvia
    Alter:56-60
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Sylvia, Thank you for choosing Kassandra Palace Seaside Resort and for taking the time to write such a positive review. We are truly happy to read that you had a pleasant stay with us and that you enjoyed the cleanliness of our facilities, the quality of our gastronomy, and the friendliness of our entire team. Your kind words are a great reward for our daily efforts and I will make sure to share them with all departments. It’s also great to know that our culinary offerings met your expectations and left no wishes unfulfilled. Regarding your remarks about the bathroom and language, please allow us to clarify that our resort is under regular improvement, and we are already taking steps towards upgrading several rooms, including their bathrooms. Your comment about the absence of a shower curtain and water splashing has been noted and will be forwarded to the maintenance team for review. As for the language barrier, we understand your concern and truly appreciate your patience. While our staff is trained to communicate in English and other major languages, we will take your feedback into account and explore options to enhance communication in German for our valued guests. We are delighted that you enjoyed the overall ambiance and offerings of our hotel, even if you didn’t join the activities this time. Please feel free to contact us directly at reservations@kassandra-palace.gr should you wish to organize your next stay. It would be our pleasure to welcome you again and hopefully offer you an even smoother experience. Kind regards, Despina Kaliva Front Operations Manager