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Matthias (61-65)
Verreist als Paar • Juni 2022 • 2 Wochen • StrandSchlecht würde es nicht weiter empfehlen
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher schlecht

Hotelsnlage ist sehr schön, aber der Service lässt zu wünschen übrig . Aber wir wollten uns nur erholen. Aber Abendessen zu wenig Angebot, sehr schlecht.


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Werden nicht richtig sauber gemacht teilweise sehr dreckig.


    Restaurant & Bars
  • Eher gut
  • Man müsste zum Abendessen fast eine halbe Stunde warten auf Getränke. Kellner bestimmt alle ungelernt nicht vorausschauend. Frühstück 2 kleine Pfannen für Omelett. Spiegeleier schon kalt. Für Do ein großes Hotel einfach nur Schlange stehen und zu wenig.


    Service
  • Gut
  • Der Service sehr sehr gut . Rezeption sehr freundlich.


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut
  • Lage zum Meer sehr gut . Aber nichts los sehr abgelegen.


    Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Man muss sich selbst kümmern wird nichts angeboten.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Juni 2022
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Matthias
    Alter:61-65
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Matthias, Thank you for taking the time to leave a review after your stay at Kassandra Palace Seaside Resort. I would like to highlight that we appreciate both positive and negative comments as through your feedback we can see our operation from your side and thus become better. Although, our hotel’s location is one of our strongest points according to the majority of our guests. It is at the same time isolated providing a unique privacy for relaxation but in 2 km you can also visit the village of Kryopigi or the village of Polichrono in order to find yourself among locals. As for the lack of entertainment, our hotel organizes not one but four times per week live music shows. More specifically, every Tuesday, Wednesday, Friday and Sunday there’s live music in different places around our resort, completing the daily adults and kids animation program. Finally about the dinner, we have a variety in our dinner buffet as every night we offer a different menu (Greek night, Italian night, Asian night, fish night). In addition, if we were informed we gladly prepared something for you. It is unfortunate that you did not inform us of your concerns while you were in-house as it is our company's policy to resolve any issues that may arise during guests’ stay at the hotel. We apologise for any bad experience you might had during your stay and we can assure you that if you had informed any member of our staff we would find a solution to your dissatisfaction. Once again, thank you for your review. Kind Regards, Despina Kaliva Guest Relations