Sehr schöne Hotelanlage und alles sehr gepflegt und sauber. Anbindung ohne Auto ist bequemer als mit dem Bus. Das Hotelpersonal war stehts sehr freundlich und hilfsbereit. Essen war auch sehr lecker. Negativ fallen die Gäste aus Russland oder Ukraine auf. Es wird viel Essen auf den Tisch gestellt und 80 % davon muss weggeworfen werden. Hier sollte das Hotelmanagement Maßnahmen entwickeln. Essen wegwerfen ist ein Unding. Diese Leute müssen angesprochen werden.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
| Infos zur Reise | |
|---|---|
| Verreist als: | Paar |
| Dauer: | 2 Wochen im Juli 2025 |
| Reisegrund: | Strand |
| Infos zum Bewerter | |
|---|---|
| Vorname: | Richard |
| Alter: | 61-65 |
| Bewertungen: | 2 |
Dear Richard, Thank you for choosing Kassandra Palace Seaside Resort for your holiday and for taking the time to share your feedback. We are delighted to read that you appreciated our beautiful and well-maintained hotel complex, the friendliness of our staff, and the quality of our food. How lovely to know that your overall experience was positive. Regarding your remarks about food wastage, we continuously monitor our buffet operations to minimize waste and promote responsible consumption. Guest behavior can vary, but please rest assured that we are committed to improving sustainability wherever possible. We also note your comment about transportation and agree that a rental car is convenient for exploring the region. Please feel free to contact us directly at reservations@kassandra-palace.gr to organize your next summer holidays. We look forward to welcoming you back to Kassandra Palace Seaside Resort for another enjoyable stay. Kind regards, Despina Kaliva Front Operations Manager

