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Susanne (46-50)
Verreist als Familie • Oktober 2020 • 1 Woche • Wandern und WellnessChaos am Buffet
3,0 / 6

Allgemein

Wir haben ein Upgrade mit Zuzahlung in Höhe von 140 Euro auf eine Family Deluxe Sweet bekommen. Leider zur Straße hin , somit hatten wir statt Meeresrauschen die Autogeräusche. WLAN im Zimmer funktioniert nur teilweise und mit Unterbrechungen. Das Buffet ist nicht an jeder Station mit Personal besetzt , man wartet oftmals so lange bis das was man schon auf dem Teller hat kalt ist. Frühstück ist ebenfalls katastrophal. Man steht in der Schlange um einen Toast zu bekommen und muss an der nächsten Essensausgabe wieder warten bis einer kommt um die Marmelade zu reichen . Das Restaurant ist leider sehr schlecht organisiert.


Zimmer
  • Eher gut

  • Restaurant & Bars
  • Schlecht

  • Service
  • Gut

  • Lage & Umgebung
  • Eher schlecht

  • Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Wellness
    • Sport

    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im Oktober 2020
    Reisegrund:Wandern und Wellness
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Susanne
    Alter:46-50
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Mrs Susanne, Thank you for taking the time to publish a review on HolidayCheck. To begin, we would like to apologize for the bad impression that you had regarding the room upgrade. However, before getting the upgrade you saw the exact same guestroom that you got and it was 100% your choice to move in it. Also, I am sure that if you had communicated your issues to any of our team members, we would have found the finest solution. Regarding the buffet, this year, because the conditions that we all live with COVID-19 we changed our service standards in order to avoid any kind of contamination and protect our guests. As a result, the serving procedures were modified in order to keep the right distances. Moreover, as waiters are the only ones allowed to serve guests (self service is not allowed for health and safety reasons) sometimes a one or two-minute waiting is created. In all cases, I assure you that your review has been taken into serious consideration. Once again, thank you for leaving a review. I hope that you had a nice trip back home. Kind Regards, Despina Kaliva Guests Relations.