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Sergey (31-35)
Verreist als Paar • April 2012 • 1 Woche • StrandAlles gut geklappt
4,7 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Gut
  • Behindertenfreundlichkeit
    Eher schlecht
  • Zustand des Hotels
    Gut
  • Allgemeine Sauberkeit
    Gut

The hotel is huge, it incorporates 3 Iberostar hotels therefore we had a feeling of too many peoople around. Especially in the restaurants and on the beach. The staff is not that friendly as they used to be when we were in Punta Cana 10 years ago. But generally the impression is very positive!


Zimmer
  • Gut
    • Zimmergröße
      Gut
    • Sauberkeit
      Sehr gut
    • Ausstattung des Zimmers
      Gut

    Restaurant & Bars
  • Gut
    • Atmosphäre & Einrichtung
      Gut
    • Sauberkeit im Restaurant & am Tisch
      Gut
    • Essensauswahl
      Sehr gut
    • Geschmack
      Gut

    Service
  • Eher gut
    • Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)
      Eher schlecht
    • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
      Eher gut
    • Rezeption, Check-in & Check-out
      Eher schlecht

    Familien
    • Familienfreundlichkeit
      Eher gut

    Lage & Umgebung
  • Gut
    • Einkaufsmöglichkeiten in Umgebung
      Schlecht
    • Restaurants & Bars in der Nähe
      Sehr gut

    Aktivitäten
  • Gut
    • Freizeitangebot
      Sehr gut

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Pool
    • Zustand & Qualität des Pools
      Gut

    Strand
    • Entfernung zum Strand
      Sehr gut
    • Qualität des Strandes
      Gut

    Verkehrsanbindung
    • Lage für Sehenswürdigkeiten
      Gut

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher gutHotel entspricht der KatalogbeschreibungHotel wirkt schlechter als angegebene Hotelsterne
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Kinder:Keine Kinder
    Dauer:1 Woche im April 2012
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Sergey
    Alter:31-35
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Mr. Serguey, I would like to thank you for having chosen Iberostar Bavaro as the destination for your vacations, also for taking the time to post a review about your stay among us at Holidaycheck. In the name of the Hotel Manager, Mrs. Helena Santos and her team, I would like to express how glad we are to read that you had a beautiful experience in your holiday despite the fact that the service of our Team could not fulfill your expectations. In Iberostar we want our guests to “enjoy being a star”. We appreciate your feedback; we are taking measures to keep our Service standard. We are already willing to welcome you back again, please contact us to assist you for your next visit. With best regards,