Alle Bewertungen anzeigen
Benedikt (26-30)
DeutschlandAus Deutschland
Alleinreisend • August 2013 • 1-3 Tage • Arbeit
Gutes Business-Hotel
5,8 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr gut
  • Zustand des Hotels
    Sehr gut
  • Allgemeine Sauberkeit
    Sehr gut

Radisson Blu Gautrain Hotel Sandton: Good business hotel very close to the Gautrain Station in Sandton. Has all amenities of a travellers hotel (internet etc.). Has been recently built, i.e. rooms are very new and tidy.


Zimmer
  • Sehr gut
    • Zimmergröße
      Sehr gut
    • Ausstattung des Zimmers
      Sehr gut

    Restaurant & Bars
  • Sehr gut
    • Atmosphäre & Einrichtung
      Sehr gut
    • Sauberkeit im Restaurant & am Tisch
      Sehr gut

    Service
  • Sehr gut
    • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
      Sehr gut
    • Rezeption, Check-in & Check-out
      Sehr gut

    Familien
    • Familienfreundlichkeit
      Eher gut

    Lage & Umgebung
  • Sehr gut

  • Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Geschäftsreise

    Verkehrsanbindung
    • Lage für Sehenswürdigkeiten
      Sehr gut

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr gutHotel entspricht der KatalogbeschreibungHotelsterne sind berechtigt
    Infos zur Reise
    Verreist als:Alleinreisend
    Dauer:1-3 Tage im August 2013
    Reisegrund:Arbeit
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Benedikt
    Alter:26-30
    Bewertungen:11
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Selmo, Thank you very much for making the Radisson Blu Gautrain your hotel of choice on your recent visit to Johannesburg. We are really pleased that you found the location of the hotel excellent, being the most centrally located hotel in Sandton does provide certain perks. The Radisson Blu Gautrain Hotel takes pride in the comfortable elegance we have to offer our guests from our rooms to our slick and stylish Central One Bar & Restaurant. Our team works hard to make sure our guests are comfortable and receive our best service. We appreciate you bringing these matters to our attention and understand the inconveniences you experienced. Our Executive Chef Stuart Cason will be very pleased to hear that you had a great dining experience, I will be sure to pass your message of compliments to him and the entire restaurant team. Thank you very much for staying with us and we really look forward to welcoming you back to the Radisson Blu Gautrain Hotel in the very near future. Kind Regards, General Manager