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Rup (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Juli 2025 • 2 Wochen • Strand
Leider nicht zu empfehlen..
3,0 / 6

Allgemein

Positiv: Servicepersonal an Rezeption und im Essbereich sehr freundlich, hilfsbereit und zuvorkommend. Zimmer sauber und in Ordnung. Negativ: Ausser einigen Soft-Drinks an Pool- und Strandbar sowie täglich von 16.00-18.00 h Pizza im Speisesaal keine weitere Verpflegung. All-in nicht erforderlich. Überwiegend nordafrikanische Gäste mit regionalen typischem Verhalten: Am Buffet bedient man sich mit Händen, Besteck wird auch von Angestellten kaum genutzt. An den Wochenenden viele tunesischen, libyschen und algerischen Großfamilien inklusive Horden von lärmenden Kinderscharen an Pool und Privatstrand, die von der Belegschaft bevorzugt behandelt werden. Europäer sind Gäste zweiter Klasse. Zimmer und Empfangsbereich sind ok., Hotelflure, Teppiche und Fenster bedürfen dringend der Renovierung. Die Animateure sind tagsüber nur mit jungen Mädchen beschäftigt. Neben überlauter Musik wird das Programm lustlos abgespult. Selbst beim orientalischen Abend überwiegend Musik vom Band. Wer Ruhe und Erholung sucht, ist hier komplett falsch. Statt mit 5 Sternen Landeskategorie dürften hier maximal 3 Sterne vergeben werden.


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Infos zur Reise
Verreist als:Familie
Dauer:2 Wochen im Juli 2025
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Rup
Alter:51-55
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Mrs Rup, Thank you for your feedback. We appreciate you taking the time to share your experience with us. We are glad to hear that you found our reception and restaurant staff to be friendly, helpful, and accommodating, and that your room was clean and satisfactory. However, we are very sorry to learn that other aspects of your stay did not meet your expectations. We take your comments about our all-inclusive service very seriously. We will review our food and beverage offerings to ensure they provide a satisfying experience for all our guests. We also sincerely apologize for the issues you experienced with the behavior of other guests. We strive to provide a comfortable and welcoming environment for everyone, and we regret that this was not your experience. We do not tolerate any form of disrespectful behavior and will address this with our staff to ensure all guests are treated with the respect they deserve. We want to assure you that all our guests, regardless of their origin, are equally valued. Your comments about the hotel's common areas are also noted. We are in the process of planning major renovations to the hotel's corridors, carpets, and windows to improve the overall aesthetic and guest experience. We are sorry that our animation program and entertainment did not meet your expectations. We will be working with our entertainment team to improve the quality and variety of our programs, ensuring they are more engaging and enjoyable for everyone. We appreciate your honest feedback, as it helps us identify areas for improvement. We hope you will consider staying with us again in the future so we can provide you with a more positive experience. Sincerely, Sales & marketing director