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Tom (36-40)
SchweizAus der Schweiz
Verreist als Familie • September 2025 • 1 Woche • Strand
Eher 3-Sterne Hotel als 5 Sterne
2,0 / 6

Allgemein

Leider verspricht das hotel eisniges, was es nicht halten kann. Zimmer sind trotz Renovation vor 3 Jahren abgenutzt, es hat Schimmel und ist siffig. Die Türen haben Spälte und man versteht jedes Wort von Personen im Gang (sehr ringhörig). Die Hotelanlage wird teilweise ebenfalls vernachlässigt. Sehr schade zu diesem Preis. Hotel ist eher ein 3 Sterne Hotel. Personal ist aber sehr freundlich und zuvorkommend. Buffet auch ok aber Speisen teilweise nicht warm. Hotel ist zu gross, was wohl auch die Mangel erklärt. Viele betrunkene Touristen an den Pools, was wenig ideal ist mit Kinder. Wir hatten uns beim Hotelpersonal über die Missstände beschwert, scheint aber niemanden zu interessieren. Wir würden nicht mehr dort hingehen für dne Preis.


Zimmer
  • Sehr schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Eher gut

  • Service
  • Gut

  • Lage & Umgebung
  • Eher schlecht

  • Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistung
  • Schlecht

  • Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im September 2025
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Tom
    Alter:36-40
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Tom, I am glad to hear that you appreciated the friendliness of my team and the variety of our buffet. At the same time, I respectfully disagree with several of the points raised in your review. I would like to highlight that over 90% of our guests leave very positive feedback, with many returning year after year to enjoy our services, facilities, and prime beachfront location. I personally invest time in ensuring that our hotel maintains the highest level of comfort and quality for every visitor. I would also like to note that following your stay, you requested a refund without providing a specific reason. When that request could not be granted, your review appeared shortly afterward. While I respect every opinion, I feel your comments do not fully reflect the experience enjoyed by the vast majority of our guests or the dedication of my team. I witness firsthand how more than 500 hardworking staff members strive every day to ensure each guest has a great stay, and giving a score of 1 across the board does not accurately represent their effort and commitment. We would like to welcome you back if you decide to return, so we can provide the experience that may differ from your current rating. If you choose not to, we wish you safe travels and all the best. Kind regards, Angela Simonovic Guest Service Manager