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Steffi (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Alleinreisend • November 2025 • 2 Wochen
Gerne wieder
5,0 / 6

Allgemein

Sehr freundliches Personal. Die Guest Relation Managerin Sandu sehr nett und bemüht. Zimmer sauber. Wasserdruck wie oft eher problematisch. Wifi bricht im Zimmer oft ab. Je nachdem wo man sich aufhält. Essen gut und gute Auswahl. Lüftung im Essbereich wäre gut. Ggf Dunstabzug an manchen Stellen!? Pool sehr gepflegt und schön. Whirlpool nur auf Nachfrage eingeschaltet. Auch hier etwas schwacher Wasserdruck. Abendliche Musik beim Essen nett aber auch manchmal schräg. Könnte etwas flottere Musik sein. Ich vermisse Tanzabende.


Zimmer
  • Gut

  • Restaurant & Bars
  • Gut

  • Service
  • Gut

  • Lage & Umgebung
  • Eher gut

  • Aktivitäten
  • Gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Preis-Leistung
  • Gut

  • Infos zur Reise
    Verreist als:Alleinreisend
    Dauer:2 Wochen im November 2025
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Steffi
    Alter:51-55
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Ayubowan! Thank you very much for taking the time to share your detailed feedback with us. We are delighted to hear that you found our staff to be very friendly and that Sandu, our Guest Relations Officer, made a positive impression during your stay. It is also wonderful to know that you enjoyed the cleanliness of your room, our well-maintained pool area, and the good selection of food offered at our restaurant. We truly appreciate your constructive comments regarding the water pressure, Wi-Fi connectivity, and ventilation in the dining area. Your suggestions—such as installing additional ventilation or range hoods—are valuable, and we will certainly review them and consider possible improvements. Thank you also for your feedback on the evening entertainment. We will look into enhancing the music selection and quality, and we appreciate your note about the dance evenings, which we will consider when planning future activities. Your insights are extremely helpful as we strive to deliver an even better experience for all our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Warm regards, Goldi Sands Hotel Management