- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
War zuletzt 2016 und 2017 da. Hat sich viel verändert. Großteils zum positiven wie z.B. die Essensauswahl, die Hängematten usw.
Die vergrößerte Essensauswahl hat mir gefallen.
Der Service war durchwachsen. Manche Mitarbeiter waren sehr nett und aufmerksam, manche lustlos und unhöflich und einer wollte mir im Hauptrestaurant noch beim Essen den Teller abräumen. Ab und zu musste man länger auf sein Getränk warten.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Die Animationsangebote habe ich nicht genutzt. Für alles werden zusätzliche Gebühren verlangt. Fitnessraum 7€ pro Nutzung. Eine fest reservierte Strandliege 11 € pro Tag. Das nimmt immer mehr überhand. Das erste Drittel des Strandes ist komplett reserviert. Im nächsten Drittel die ersten zwei bis drei Reihen. Im letzten Drittel hat man meistens noch Chancen auf nicht reservierte Liegen. Und das ehemals schöne Hausriff ist so gut wie tot.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Alleinreisend |
Dauer: | 1 Woche im September 2025 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Martina |
Alter: | 56-60 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Valued Guests, Thank you very much for taking the time to share a review of your recent stay with us. We truly value every guest's feedback, as it plays an essential role in helping us maintain and improve the quality of service we aim to provide. We sincerely appreciate your kind words and positive comments about the hotel — it’s always encouraging to hear that aspects of your stay were enjoyable. Kindly be informed that our beach stretches over 800 meters, and we provide a sufficient number of sun loungers both on the beach and around the pool area. For guests seeking added comfort and convenience, we offer an optional Beach Service Plus package against charge. This includes reserved sun loungers and a personal ice box filled with cold beverages, refreshed daily. Please note that this service is entirely optional and not mandatory. Kindly be informed that we have constant trainings four staff members to improve their skills and attitude and doing our best to provide a highest level of services. Please be assured that we will share your feedback with the responsible department heads to initiate improvement measures. Please accept our personal apologize that some aspects did not meet your expectations. We are very happy that overall, you had a lovely stay in our hotel but we will definitely work on all your comments to further improve our hotel. We hope to welcome you back again soon in Fort Arabesque for better experience. With best regards, Guest Relations