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Sven (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Alleinreisend • Januar 2018 • 2 Wochen • Wandern und Wellness
Totale Katastrophe
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Völlig herunter gekommene Bruchbude ohne vernünftige Wasserversorgung, schlechtes Essen, schlechter Service, schlechtes Fitness und schlechte Cocktail s... AI enthält nur Fusel.. Niemals wieder!!!


Zimmer
  • Sehr schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Schlecht

  • Service
  • Sehr schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Eher schlecht

  • Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Wellness
    • Sport

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Alleinreisend
    Dauer:2 Wochen im Januar 2018
    Reisegrund:Wandern und Wellness
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Sven
    Alter:31-35
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Sven, Thank you for staying at Filitheyo Maldives and for sharing your experience on Holiday Check I am very sorry that you were not impressed by our excellent reef area, delicious food and friendly staff. I request you to note that we are located in middle of the ocean and so far we have done almost 60 rooms roofing and presently reception roof is ongoing. You may have missed experiencing the beauty of Maldives, which is not inside the resort but with its exquisite beauty in the reef area. Your feedback nonetheless, is very valuable. I surely hope you will return once more to experience our resort. Thank you, Kind regards, Hemant Kumar Front Office Manager