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Christina (41-45)
Verreist als Familie • Juli 2017 • 1 Woche • Strand
Man kann nicht draußen essen
5,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Gut

Sehr freundliches Personal, tolles Essen und auch ruhige Ecken auf dem Gelände. Leider keine Möglichkeit draußen zu frühstücken und Abendessen ist nur auf Reservierung draußen möglich. Den Flugzeuglärm habe ich als sehr störend empfunden. Das Zimmer war sauber und nett eingerichtet, aber so dunkel, dass man auch tagsüber das Licht anmachen musste. Der Blick war gegen eine Mauer, die die Straße abgeschirmt hat. Leider habe ich auch die Straße als zu laut empfunden.


Aktivitäten
  • Sehr gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Ich war zwei Mal im Spa. Es war super toll. Verglichen mit den Preisen in Deutschland waren die Angebote sehr preiswert. Das Spa kann ich unbedingt weiterempfehlen!!!


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher gut
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im Juli 2017
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Christina
    Alter:41-45
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Thank you for your feedback. We appreciate your comments and will take them into our consideration, to ameliorate even more our accommodation in the future! However, please allow us to offer you some explanation on the above-mentioned points of your review. Please be kindly informed that since our Main Restaurant Cosmos serve more than 700 simultaneously, for hygiene reasons, since the outdoor temperature is high, we are not allowed to have the windows open. However, there is the option of outdoor dining in one of our thematic restaurants (Almyra for lunch and Cochlias, Pithos and Platia for dinner). As regards the aircraft sound please let us inform you that the resort is located 24km away from the airport. Since the airway pass by Hersonissos seaside, the aircrafts can be visible but still very high since the airport is 24km away. In reply to your comment about the room, we hope you have contacted our Guest Service desk in order to inform our agents about your dissatisfaction with the room, so we could have offered you another option available. We hope to welcome you again in the future and offer an ameliorated holidays’ experience! Best Regards, Faye Papaioannou