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Frank
Verreist als Familie • Oktober 2025
Keine 5*
3,0 / 6

Allgemein

Sehr große Anlage. Abendprogramm im 4* Hotel besser.Essen im Hauptrestaurant gut, in den Restaurants gut aber mit nur manchmal mit Vorreservierung möglich. Für das Geld(2 Erwachsene +2 Enkel 7000€, 7 Tg. )nie wieder. Schade


Zimmer
  • Zimmergröße
    Eher gut
  • Schlafqualität
    Eher schlecht
  • Sauberkeit
    Eher gut

I'm


Restaurant & Bars
  • Essensauswahl
    Eher schlecht
  • Geschmack
    Eher schlecht

Ambiente beim Essen

  • Shorts & T-Shirt

Zum Sesonende (letzte Oktober Woche) einige Restaurants nicht mehr buchbar. Loungbar am 30.10. mit Notbesetzung???, da wir mit Kindern (6jhr.,11jhr) über 40 min. Für 2 Fanta +2Bier warten musten. Sind morgen (Halloween) auch hier, wir erwarten schlimmes.


Service
  • Deutschkenntnisse
    Schlecht

Bester Service

  • Nirgends

Ja war freundlich aber kaum englisch geschweige deutsch.


Familien

Beliebt bei Kindern

  • Wasserrutschen-Park

Nachhaltigkeit
  • Gemeinschaftsförderung
    Eher schlecht

Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Pool
  • Kultur & Erlebnis

Pool
  • Verfügbarkeit der Liegen
    Eher schlecht
  • Sauberkeit
    Eher gut

Aktivitäten am Pool

  • Aquapark/Wasserrutschen

Wassertemperatur

  • angenehm

Ab 27.10. keine Probleme. (schätze Hotel nicht ausgebucht)


Kultur & Erlebnis

Beliebte Kultur- & Erlebnisaktivitäten

  • Sonstiges

Touren durch Fremdanbieter


Verkehrsanbindung
  • Lage für Sehenswürdigkeiten
    Eher schlecht

ÖPNV-Erreichbar

  • Ja

Preis-Leistung
  • Eher schlecht
  • Unerwartete Kosten

    • Nein, keine unerwarteten Kosten.

    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Alter von Kindern:6 - 11
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Frank
    Bewertungen:5
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Thank you for choosing Creta Maris Resort and for taking the time to share such a detailed review about your recent stay with us. Our aim is to offer you a memorable experience in an environment where you trust that every single one of your needs is catered for and it saddens us that there were points that affected your comfort and satisfaction. We are very happy that you enjoyed the choices offered in the a la carte restaurants, since we consider gastronomy an integral part of the guest experience that we offer. In total, Creta Maris offers 7 restaurants, 10 bars and 5 snack points, all with their own characteristics and highlights, so that you may choose the ones that best match your preferences. Our primary aim is to create a memorable gastronomic experience for all our guests and deliver services with the highest quality standards. Regarding the entertainment program we kindly note that every night we have a different night show or event, while during the day, our entertainment program offers various activities, such as fitness sessions, team games and more. All activities and the event program are available through our mobile app, in the section “Life at Creta Maris. Furthermore, please be informed that our intention is to operate all our facilities and offer full services to our guests throughout the season. This always depends on the weather conditions and the occupancy levels of the resort. Please note though that the resort is scheduled to be in full operation till 31/10/25 (last overnight). Nevertheless, as we are constantly trying to assess and improve ourselves, your input is very valued and helpful. Please be reassured that your comments and suggestions have been noted and are taken into consideration. Hope to have the chance to accommodate you again in the near future and renew your overall experience with us. Best regards, The Creta Maris Management team