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Andreas (61-65)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Juni 2018 • 3 Wochen • Sonstige
Es ist nicht alles Gold was glänzt
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Alex, registriert seit 07/2018 schrieb in „Aus mit Ruhe und Erholung“, dass sie sehr krasse Urlaubserlebnisse hatten. Ich finde, dass sich das Hotel zurzeit, wieder zurückentwickelt. Nicht nur, dass inkonsequente Verhalten gegenüber den amerikanischen Gästen stimmt einen bedenklich. Nein es ist auch das Verhalten gegenüber seinen Gästen, die schon mehrmals da waren. Ein paar Beispiele: Wir hatten DeluxBungalow mit Meerblick im November 17 gebucht. Daraus wurde in Laufe der Zeit DeluxBungalow oder Zimmer mit Meerblick. Wir bekamen dann eine Unterkunft unmittelbar am Meer aber es war ein Zimmer mit Tür zum Nebenraum. Eine empfindliche Qualitätseinbuse. Meine Frau hatte im Laufe der Urlaubszeit Geburtstag. Rings um uns wurde auf solche Ereignisse eingegangen jedoch meine Frau erhielt nichts. Zumal ich rchtzeitig die Leitung per Mail aufmerksam machte. In den Speisesaal wurde man als Mann nur eingelassen wenn man Halbschuhe getragen hat. Das ist gut, jedoch nicht konsequent durchgezogen. Bei Frauen hingegen wurde nicht auf eine gewisse Kleiderordnung geachtet. Wir waren jetzt zum 5ten Mal im Hotel. Wir kommen nicht wieder.


Zimmer
  • Sehr schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Gut

  • Service
  • Schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Eher gut

  • Aktivitäten
  • Gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:3 Wochen im Juni 2018
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Andreas
    Alter:61-65
    Bewertungen:5
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Thank you for your review. We appreciate the time you dedicated to write in order to share your feedback with us. We can assure you that your comments will be taken into consideration for our future improvement plans. However, please allow us to offer you some explanations. We would like to clarify that we do not discriminate against our guests based on their nationality. Our main goal is to offer excellent holidays’ experience to all our guests and to make them choose again Creta Maris year after year, as happened in your case. We are sorry that this time we did not meet your expectations and really hope that we will have the chance to offer you an ameliorated stay in the future. Concerning your comment about your room, let us explain that it is common in the hospitality industry to amend the room types offered, especially when renovations are taken place (as in Creta Maris). Indeed, our room type "Deluxe Sea Front Room” has been amended this year, as in comparison with last year the location of these rooms is now both in the Bungalow and in Maris Building. Although, we can understand your dissatisfaction, allow us to inform you that we have been informing our guests during the reservation process about this change, while we had also informed our cooperating tour operators accordingly from the beginning of 2019 season, in order to avoid misunderstandings. In addition, as you did not mention any reservation information of yours, we cannot check what happened regarding the birthday request you had submitted. However, we can reassure you that it is our pleasure to offer a birthday cake to our guests and the only reason it may not be offered is a misunderstanding during the communication you had with a member of our staff. Thus, we would like to apologize for not providing the birthday cake to your wife, while also assure you that we will do our best to avoid such misunderstandings in the future. Regarding the dress code, please be kindly informed that after a survey we conducted in order to find out the opinion our guests have about the dress code, we have modified it and our hostesses do their best in order for it to be implemented. We would like to clarify that the dress code applies both to women and men, as we ask both genders not to wear flip flops and swimwear, while we also ask men to wear tailored shorts and closed toe shoes. Although, we cannot apply a “fashion” dress code rule, so to judge which of our guests are dressed good enough to dine, we can assure you that your feedback will be taken into our consideration, and that we will do our best to ameliorate even more this rule in favor of our guests. Really, hope to have the chance to welcome you again and offer an ameliorated holidays’ experience. Best Regards, Faye Papaioannou