- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
- Die Familien- Suiten sind grosszügig und haben einen eigenen Pool, dieser ist sehr gross! - Leider quitschen die Kingsize- Betten bei der kleinsten Bewegung... - Das Hotel ist erst 4 Jahre alt aber grössere Mängel sind bereits sichtbar... - Mietwagen sehr empfehlenswert!
Nichts zu beanstanden, aber auch nichts zu erwähnen...
- Leider ist weder das Morgenessen noch das Nachtessen wirklich gut, das Fleisch ist völlig verbraten (wir sind doch KEINE Russen!) - Man verhungert nicht. - Die Weine sind gut und die Preise dafür sind OK (leider fehlen die besten Weine häufig...)
- Enspricht dem 5-Sterne- Standard
- Ein Steinstrand!, also nichts für Strandfans. - Der Ein- und Ausstieg ins Meer ist nur mit Badeschuhen möglich und zudem sehr gefährlich! - Mietwagen erforderlich!
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Es gibt KEINE Animation! - Die Pools sind OK (etwas wenig tief mit 1,35m) - Die Liegen am Steinstrand sind katastrophal! - Die Badetücher sollte man ersetzen
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Familie |
Dauer: | 1 Woche im August 2013 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Hans |
Alter: | 56-60 |
Bewertungen: | 28 |
Dear Hans, Thank you very much for taking the time to review us on Holidaycheck. The opinion of our guests is always considered to be very important and useful for us. In reference to your notice about the served dishes at our restaurants, we would like to report that the selection of our menu meals for the breakfast, lunch and dinner, are based on a mixture of International, European & Mediterranean cuisine. In this way, we are trying to meet up with the tasting preferences and needs of the many different cultures of our guests. We are really disappointed that they did not meet your standards, and we promise to put more effort in order to improve. Regarding your comment about the beach in front of our resort, we would like to mention that it is considered to be safe and there is a lifeguard station to secure that and finally it is awarded with a Blue Flag. Nevertheless, the management and the staff of our Cavo Spada Luxury Resort & Spa have already been informed about your comments and they will do all the necessary changes in order to improve on every aspect of our provided services and facilities. We hope that we will have the chance to welcome you again at our Resort. Best regards, The management.