- Zustand des HotelsEher schlecht
- Allgemeine SauberkeitEher schlecht
Vegetarische Gerichte der HP sind fast immer vegan. Keine Auswahl beim HP Abendessen für Vegetarier. Zudem war das vegetarische Essen oft nicht schmackhaft. Gefiltertes Wasser, da man das Leitungswasser nicht trinken kann in Ägypten, wird zusätzlich Geld verlangt. Dieses soll dann in eine vom Hotel gestellte Mehrwegflasche gefüllt werden. Die Flaschen, die wir bekommen haben, hatten einen starken Geruch. Sie waren nicht neu und wer weiß wie gut diese ausgekocht werden. Das Thema Nachhaltigkeit, scheint nur vorgeschoben zu sein, da man Geld machen will. Die Getränkepreise sind allgemein sehr hoch im Verhältnis zum Standdard des Landes.
- Ausstattung des ZimmersGut
- GeschmackSehr schlecht
- FreizeitangebotEher gut
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Zustand & Qualität des PoolsGut
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Kinder: | Keine Kinder |
Dauer: | 1 Woche im März 2023 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Steffi |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Steffi, Thank you for choosing our hotel for your vacation, and for taking your time to write a review. We are saddened to learn that you did not enjoy your stay, and would like to clarify a few aspects - we truly have a vegan menu, and moreover we are fully capable of providing certain items upon a guests request, in case there is anything needed in specific. If we only knew about your concerns, we could have had a chance to improve your experience. We are surely not using the term of "sustainability" for marketing purpose - it's a whole list of efforts that we are making, including and not limited to totally getting rid of plastic boxes and packaging, straws, cups - we are only using paper and other materials that could be recycled; all the waste from the hotel is being fully processed, nothing is being dumped around a corner; the drinking water is being filtered by certified equipment to even more minimize the use of plastic. We still hope you could give us another chance and pay us one more visit, so that we can make a different impression. Best regards, Guest Relations.