- Preis-Leistungs-VerhältnisSehr schlecht
Katastrophe!!!!!!!!! baulich-keine Pflege, Schimmel, Verletzungsgefahr an den Holzteilen/Tischen usw. ist unmöglich dies alles zu erklären, habe sowas noch nie erlebt
Größe war in Ordnung, auch waren die Reinemache-Frauen ordentlich leider war in verschiedenen Ecken(ausgebessert) immer noch Schimmel Bette waren in Ordnung, auch war kein Lärm zu höhren
Küche war gut, die Getränke waren eher gewohnheitsbedürftig
Das Personal in allen Bereichen ist 4Sterne tauglich
Einsam, der idyllische Hafen in der Nachbarschaft ist ein Schrottplatz der Sandstrand des Hotels ist grober Kies und ungepflegt der nebenan liegende Sandstrand ist eine reine Müllhalde(kein Strandgut) positiv war die Busverbindung nach Rhodos-Centum
Beliebte Aktivitäten
- Strand
außer der renovierungsbedürftigen Poolanlage gab es für deutsche Urlauber überhaupt nichts!!!
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im April 2019 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Bernhard |
Alter: | 56-60 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Bernhard, Thank you for taking the time to review our hotel regarding your recent experience with us. We are sorry to hear that not everything during your stay was to your fullest satisfaction. We have taken note of all your remarks and we already transmitted to the concerned departments. You are sharing a couple of situations which are concerning to us as well as they do not reflect at all what we want to achieve in terms of guest experiences. We would like to inform you that we take your indications into consideration and the necessary steps have been taken in order to control everything you have mentioned. Please know that guest satisfaction is our top priority here at All Senses Nautica Blue Ecxlusive Resort & Spa and we are doing everything possible to constantly increase the quality of our services and that your opinions are very important to us. Reception Staff and our Guest Relation are always on hand to help with any issue guests may have. We would be grateful if you would have mentioned your issues during your stay and believe us we would do our best. We hope, that during your next visit in Rhodes, you will give us another opportunity to serve you Kind Regards