Sichere Dir jetzt bis zu 250 € Sofortrabatt von TUI & Airtours in ausgewählten Hotels.
Alle Bewertungen anzeigen
Conny71 (51-55)
Verreist als Familie • Juli 2024 • 2 Wochen • StrandSuper Urlaub mit einem nicht würdigen 5-Sterne Ho
4,0 / 6

Allgemein

Von Nachhaltigkeit wenig zu sehen. Im gesamten Poolberech nur Pappbecher, keine wiederverwendbaren Becher. Zu jedem Getränk wurden Strohhalme gereicht. Auch wenn man sie nicht benutzt hat wurden immer wieder neue gebracht. Die Bettwäsche war oft fleckig auch wenn sie gerade frisch gewechselt wurde. Bei einem Bett fehlte am Fusßende leider ein Stück Matratze.Hätten wir uns beschwert , wäre sie wahrscheinlich ausgetauscht worden. Aber bei einem so offensichtlichem Problem erwartet man , dass dies automatisch passieren sollte.Im Bad flackerte das Licht. Im zweiten gebuchten Zimmer funktionierte ein Lichtschalter nicht. Das Duschen in der Badewanne gestaltete sich schwierig, dazwischen Duschwand und Armatur nur wenig Platz war.An der Reception konnte leider niemand deutsch.Es waren alle Angestellten immer sehr freundlich und das Essen war sehr gut.


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Infos zur Reise
Verreist als:Familie
Kinder:2
Dauer:2 Wochen im Juli 2024
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Conny71
Alter:51-55
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Thank you for taking the time to share your detailed feedback following your recent stay with us. We are pleased to hear that you found our staff consistently friendly and that you enjoyed the food we offer — your kind words in these areas are greatly appreciated and will be shared with the team. At the same time, we sincerely regret that certain aspects of your stay did not meet your expectations. Your observations regarding sustainability are important to us. While we do make efforts to reduce plastic usage, such as offering paper cups, we acknowledge that further improvements — like reusable options and limiting unnecessary items such as straws — are necessary. Your input is valuable and has been passed along to our management team as we review and strengthen our sustainability practices. Regarding the condition of your room, we are truly sorry that the issues with the mattress, lighting, and bathroom fixtures were not addressed prior to your arrival. These should have been noticed and resolved proactively, and we understand your disappointment. While we always encourage guests to report problems during their stay so we can resolve them immediately, we fully recognize that some issues — especially obvious ones — should not require a complaint to be corrected. We will reinforce our room inspection processes to prevent similar oversights. As for the language barrier at reception, we are continually working on improving the language skills of our staff. While many speak multiple languages, we apologize if communication in German was not possible during your visit. We truly appreciate your honest review, as it helps us identify areas in which we can do better. We hope you will consider giving us another opportunity in the future to provide you with the high-quality experience we aim to deliver to all our guests. Kind regards, Stella Chatzikonstantinou Public Relations Manager