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Janin (46-50)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • September 2019 • 1 Woche • Strand
Aufpassen bei der Abreise, Zimmerzuzahlung
5,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Es ist ein Erwachsenenhotel, was etwas abgelegen liegt. Es ist sehr schön angelegt. Es riecht sehr angenehm in der Empfangshalle, die Zimmer sind terassenförmig angelegt, ein Shuttle fährt !


Zimmer
  • Eher gut
  • Das Zimmer war ok, sauber mit Meerblick, obwohl wir Gartenblick buchten. Das Mobilar war etwas abgenutzt. Die TV Sender hatten manchmal eine schlechte Verbindung. Die Betten waren gut, die Klimaanlage funktionierte. Leider mussten wir am Abreisetag noch nachzahlen, da wir erst um 23 Uhr zum Flughafen abgeholt wurden.


    Restaurant & Bars
  • Sehr gut
  • Hervorragende Speisen, vor allem die A la Cart Restaurants, vor allem das Roots. An der musikalischen Umrahmung könnte man noch arbeiten. Wir haben alles gut bekommen. Keine Magenbeschwerden. Vor allem die einheimischen Gerichte waren super.


    Service
  • Sehr gut
  • Alle sind sehr emsig, vor allem Fatima, die uns mit Getränke beim Speisen versorgte. Manchmal war es schon etwas unangenehm, so fürstlich behandelt zu werden. Täglich kam das Management am Strand und fragte nach Kritik, was etwas nervte. Man kümmerte sich bei Fragen sofort. Gestört hat die ständige Fragerei" Alles klar" und so Sprüche und zu den Mahlzeiten wurden die Treppen abgespült, so dass man fast ausrutschte.


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Die Lage ist ok, wenn man es eher ruhig mag. Eine Apotheke befindet sich in der Nähe.


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Waren vorhanden. Eine neue Tischtennisplatte und Zubehör wären ratsam, vielleicht auch mehr Platten. Hatten viele Urlauber gern genutzt. Yoga usw. das übliche Angebot waren vorhanden, aber in der Hitze war es zuviel. Die Zeiten müssten auf den frühen Abend gelegt werden. Auch vielleicht mehr Bauchtanzangebote!


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im September 2019
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Janin
    Alter:46-50
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Ms Janin , First of all we would like to thank you for choosing SUNRISE Montemare Resort -Grand Select- for your holidays. It was a pleasure for us to host you and on behalf of all team we would like to thank you for such valuable feedback. Your evaluation is very important for us, we are taking to consideration each single guest recommendation. According to your evaluation we could see that not all service meet your expectations. We are sorry for not meeting your vacation expectation. We are informing all our valuable guests that during the stay they will be contacted by Head Management: 1. Courtesy call after check in to the room - to be sure that room location is good (according to reserve room type). 2. During breakfast and dinner time Executive Chef, Food and Beverage Manager, Quality Manager - asking about food, service - to be sure that guest enjoy food and beverage selection, in case of special request we will be more than happy to prepare special meal. 3. During the day by pool and beach our animation team and guest service center agent contacting guest - to be sure that customer is satisfied in overall with holidays. 4. In the middle of vacation our guest service center team calling to the guest room - to ask if guest stay is comfortable. All this guest contact has been implement only to reach maximum guest satisfaction while guest is in the Resort. We are really looking that each our guest send amazing holidays and had good relaxation time, we are very sorry and sad to know that we didn’t reached your vacation expectations. We are not just listening or reading reviews we are studying properly each single recommendation and we are making corrective to eliminate this comment on the spot. Please be informed that Resort is operating all the year but we have preventive maintenance plan, according to which we are looking for well maintenance all the time. There is also ongoing room renovation by building which will not destroy guest leisure. We are grateful for giving us an details which will help us to take needed actions. Thank you for your valuable time to helping us to be better. May we thank you for taking the time to post these comments. We appreciate you taking the time to review our hotel for the benefit of our future guests. Once again, we are sorry for not meeting your vacation experience with us and we hope you will give us chance to show other hospitality. With Best Regards, Team of SUNRISE Montemare Resort -Grand Select-.