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Elke Katharina (46-50)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Freunde • Januar 2017 • 1 Woche • Wandern und Wellness
Vor Renovierung oder Betreiberwechsel
Betreiberwechsel im "Protels Grand Seas Resort". Das Hotel wurde renoviert und am 01.12.2021 wiedereröffnet (Quelle: Hotelmanagement, Stand: 01/22)
Super
6,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr gut

Wenn sie einen ruhigen, endspannten Urlaub wollen, empfehle ich ihnen das Grand Seas Resort in Hurghada am Toten Meer. Es handelt sich um ein 4 Sterne Hotel mit rund 270 Zimmern. Es verfügt über eine Hoteleigene Marina und bis zum Strand sind es gerade einmal 150 Meter. Der künstlich angelegte Garten lädt zum endspannen ein. Auch Tennisfreunde kommen hier voll auf ihre Kosten. Außerdem gibt es einen Spa-Bereich, in dem man verschiedene Wellnesprogramme zu kleinen Preisen buchen kann. Auch ein Hamman Besuch ist möglich. Zu dem Hotel gehört eine Einkaufsmeile, in der günstige Preise zum Shoppen einladen. Man findet u.a einen Friseur, eine Apotheke sowie mehre Schmuckgeschäfte. Sehr zu empfehlen ist die ägyptische Küche. Sie ist ursprünglich und einfach eine Gaumenfreude. Auch internationale Gerichte findet man täglich im Angebot. Die Zimmer sind groß, hell und sehr sauber. Natürlich muss man bedenken dass man sich hier in Afrika befindet. Der Wüstensand ist allgegenwärtig. Man hat zwar kein Wifi auf seinem Zimmer doch im Lobby Bereich ist Surfen im Netz kein Problem. Im TV findet man neben dem (Deutschen) ersten und zweiten Kanal internationale Kanäle u.a aus Russland, Italien und England/ USA. Das Hotelpersonal, vom Gärtner bis zum Hoteldirektor ist sehr freundlich und entgegenkommend. Egal welches Problem sie haben, es wird sofort gelöst. Ich liebe dieses Hotel und war schon rund 35 Mal hier. Wenn ich nach Ägypten reise, dann nur in dieses Hotel. Ich bin restlos begeistert


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Wellness
  • Sport

Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr gut
Infos zur Reise
Verreist als:Freunde
Dauer:1 Woche im Januar 2017
Reisegrund:Wandern und Wellness
Infos zum Bewerter
Vorname:Elke Katharina
Alter:46-50
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Mrs. Elke Katharina, First of all we thank you very much for choosing our Grand Seas Resorts Hostmark for your holiday in January 2017. Thank you also very much for your very positive review and recommendation of our hotel here on Holiday Check. Your kind support for our hotel is highly appreciated. Our management is very pleased and honored that you were once again satisfied with your stay in our hotel. We also appreciate the fact that you have taken the time to share the impressions of your holiday with other holidaymakers. Thank you also for your kind words about all our staff and starting from the gardeners to the management it is all those committed employees who make this hotel so special for our esteemed guests. We have already passed on your praise to the staff and the management team, as every one of them gives everything every day so that our guests can spend a pleasant and relaxing holiday with us. Your encouraging words are a really great motivation for the whole team, many thanks for that! It is also our highest goal and of utmost importance to offer our guests the best possible service standard. And since we do not only want to meet the expectations of our valued guests, we are constantly looking for ways to improve our services and maximize the satisfaction of our guests. Also, our management team is always open to any suggestions made by our guests to meet their expectations in every aspect. We are also happy to see from your positive comments, that you were also completely satisfied with our gastronomy. We have passed this also on to our kitchen team, because all of them also give their best every day to offer varied buffets to our valued guests throughout the day. We especially appreciate your praise, because it is not always easy to satisfy the many different tastes of our international guests. And your praise at this point is another great motivation for our kitchen chef and his team. Thank you very much! Thanks again for your recommendation and our best wishes for you. We would be pleased to welcome you back again in the near future as our repeated guest for the 36th time in Grand Seas Resort Hostmark. The whole hotel team then will also make sure to offer you again a very nice, relaxing and unforgettable holiday. Please contact us about four weeks in advance then by e-mail, then we will very gladly make sure that your booking is handled with the highest priority. Best regards, Cordula Hassan Guest Relation Manager Grand Seas Resort Hostmark gr@grandseas-hostmark.com