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Nadia (26-30)
SchweizAus der Schweiz
Verreist als Paar • April 2017 • 3-5 Tage • Strand
Ehemaliges Tophotel
3,0 / 6

Allgemein

Nach einem wunderbaren Aufenthalt beim Soft Opening 2014 entschieden wir uns erneut einige Tage hier zu verbringen. Leider wurden wir enttäuscht, vom 5 Sternehotel blieb nicht mehr viel übrig. Zu viele Leute (400 Zimmer), Strand in Relation viel zu klein, Frühstücksbuffet sehr beschränkt, man muss sich durchringen, weswegen wir bei Platinum Mitgliedschaft in den Club Millesime wechselten. Dort auch Enttäuschung. Tische waren nicht abgeräumt, zu wenig Personal um Bestellung aufzunehmen, nicht sauber geputzt. Nach Reklamation erhielten wir ein sauberes Zimmer mit Blick auf Ozean, was den Aufenthalt aufhellte. Wirklich sehr schade für ein Sofitel.


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

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Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Dauer:3-5 Tage im April 2017
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Nadia
Alter:26-30
Bewertungen:6
Kommentar des Hoteliers

Dear Mr. Walker, Bonjour, Selamat Pagi! Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your business trip at Sofitel Bali Nusa Dua. I was delighted to read that your overall stay met your expectations. However, I was surprised to read your comments regarding the incident that occurred on the Saturday night. I am very sorry you lost your phone during the Pinang Export gala dinner at the Retreat Garden venue. Please believe that we did our best to find it back on that night, though our efforts were unfortunately unsuccessful. I have shared your experience with our team and it appeared that this loss was reported to our Ambassador Mahe and followed up by our Security team who retraced the CCTVs and checked our Lost & Found without result. While it is the responsibility of each and every guest to care about his personal belongings, we would like to present you our sincerest regrets for this unfortunate incident. We hope you will be able to keep in mind the magnifique moments you spent in our property and that you will come back soon to Bali to give us the opportunity to welcome you again to better serve you, hopefully for your holidays this time. Sincerely, Sylvain Pasdeloup General Manager Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort