- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
- Zustand des HotelsGut
- Allgemeine SauberkeitGut
Preis-Leistung war OK!! Samstag/Sonntag sehr wenig Leute beim Frühstück die Kellner konnten jeden Wunsch erfüllen. Leider am Montag war es ganz anderes....Personal total überfordert total chaotisch vielleicht auch wegen den vielen Leuten die Essen wollten.
- ZimmergrößeGut
- SauberkeitSehr gut
- Ausstattung des ZimmersGut
- Atmosphäre & EinrichtungGut
- Sauberkeit im Restaurant & am TischGut
- EssensauswahlGut
- GeschmackGut
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftSehr gut
- Rezeption, Check-in & Check-outGut
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungEher gut
- Restaurants & Bars in der NäheGut
Beliebte Aktivitäten
- Kultur & Erlebnis
- Ausgehen & Nightlife
- Lage für SehenswürdigkeitenEher gut
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 3-5 Tage im November 2013 |
Reisegrund: | Stadt |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Günter |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 50 |
First of all I would like to thank you very much for taking the time and commenting on our services; we really appreciate it and value our esteemed guests' opinion such as yours very much. Your feedback encourage us towards our aim to deliver, heartfelt, genuine care, personalized and uncompromising service in all guest interactions. These comments such as yours are the best tool for us not only to maintain but further improve our quality and service. I have most certainly shared your kind feedback regarding the poor quality of Food & Beverage service during the busy hours at our restaurant with our Food & Beverage Manager. I would like to apologize for the inconvenience caused to you. Necessary action will be taken by our Manager as well as supported by our Human Resources Training Executive during departmental training sessions. It was and will always be our pleasure to ensure your comfort and I look very much forward to welcoming you back at the Mövenpick Hotel each time you visit Istanbul. Best regards, Quality Manager Mövenpick Hotel Istanbul