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Alexander (36-40)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Juli 2024 • 2 Wochen • Strand
Hotel mit ein paar Macken
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Wenn es um essen und Service geht hat das Hotel ganz schon nachgelassen. Wir sind jedes Jahr in Dubai und ich bin der Meinung dass das nicht mehr Dubai Standard entspricht.


Zimmer
  • Sehr gut
  • Sauber und gut ausgestattet


    Restaurant & Bars
  • Schlecht
  • Restaurant hat sehr nachgelassen, wenig Auswahl und das Essen teilweise kalt.


    Service
  • Schlecht
  • Die Kinder wurden sehr oft beim bestellen ignoriert. Deswegen nur 2 Sterne.


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut
  • Super Lage, ca. 30 min von Flughafen entfernt. 5 min bis Antlantis Wasserpark


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Vorteil: Gäste von Ricos the palm können umsonst ins Atlantis Wasserpark. Nachteil: zu wenig Liegen am Pool und sind schon ab 6uhr alle belegt, obwohl keiner am Pool ist (machen die Mitarbeiter für die Gäste, könnten wir am Abflug Tag selber beobachten weil wir noch vormittags schwimmen waren)


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:2 Wochen im Juli 2024
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Alexander
    Alter:36-40
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Mr. Alexander, Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the disappointing experience you had during your stay at Rixos The Palm. We understand your concerns, and we deeply regret that we did not meet your expectations, especially when it comes to food, service, and overall quality. We strive to provide exceptional service and facilities to all our guests, and we are truly sorry that this was not your experience. Regarding the issues with food quality and variety, we are currently working with our culinary team to improve both the selection and temperature of the dishes we serve. We will also be reviewing the service standards with our team to ensure that every guest, including children, is given prompt and attentive care. We also appreciate your comment regarding the loungers by the pool. We will take steps to address the issue of early reservations and ensure that pool seating is more readily available for all our guests. On a positive note, we are pleased that you enjoyed our location and the convenience of having access to Atlantis Aquaventure. Your feedback is invaluable to us as it helps guide our continuous efforts to enhance the guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and show you the improvements we are making. Warm regards, Anastasiia Zavolokina Guest Relations Manager Rixos The Palm Hotel& Suites