Der Empfang bei der jungen Dame an der Rezeption war sehr kalt und unpersönlich! Bekam gleich ein Schreiben das ich doch unterzeichnen sollte, falls etwas geklaut wird das Hotel dafür nicht haftet. Das hat uns sehr verunsichert. Wir fühlten nicht wirklich willkommen!
Wir hatten ein sehr schönes Zimmer mit Blick auf das Meer und Pool 👌🏻 Fernseher war vorhanden, welchen wir aber nicht genutzt haben. Wasserkocher mit Kaffee und Tee war dort sowie Mini Kühlschrank und Safe. Klimaanlage funktionierte einwandfrei. Haben super geschlafen.
Essen war sehr für englische Gäste ausgelegt. Aber das Personal war sehr freundlich und aufmerksam!!
Wenn wir die junge Dame an der Rezeption hatten, kam nie von ihr aus ein guten Morgen, habt einen schönen Tag oder Abend! Als ich mit Durchfall auf Zimmer lag, kam meine Tochter zu mir weinend weil sie von der Dame nicht gehört wurde! Erst als die männlichen Kollegen kamen fühlten wir uns verstanden!
Über 2 Stunden vom Flughafen zum Hotel. Rhodos by Night Tour waren wir auch sehr lange mit dem Bus unterwegs. Strandabschnitt wird mit einem anderen Hotel geteilt, wenig Chance auf eine Liege.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
 
| Infos zur Reise | |
|---|---|
| Verreist als: | Familie | 
| Dauer: | 1 Woche im Oktober 2025 | 
| Reisegrund: | Strand | 
| Infos zum Bewerter | |
|---|---|
| Vorname: | Janine | 
| Alter: | 41-45 | 
| Bewertungen: | 3 | 
Dear Janine, Thank you for choosing Princess Sun Hotel & Spa and for taking the time to share your detailed feedback regarding your recent stay with us. We are happy to hear that you enjoyed your room, the sea and pool view, and that you found the air conditioning, facilities, and sleep quality to your satisfaction. Regarding your comments, we would like to clarify that the beach area is indeed shared with our sister hotel, and this information is clearly communicated to all our guests from the very beginning. We sincerely apologize for your experience at the reception. The young lady you mentioned does not speak German fluently, and it is possible that she did not fully understand your request at that moment. Please be assured that we will investigate this matter further to ensure that all our guests feel welcomed and properly assisted at all times. As for the cuisine, our buffet is based on different themed evenings, as we aim to offer a wide variety of international dishes to cater to the diverse cultural preferences of our guests. Concerning the document you were asked to sign upon arrival, this is a standard part of our hotel’s terms and conditions, which are in line with common international hotel practices. The statement simply clarifies that the hotel cannot be held responsible for personal belongings left unattended or scattered, and not that we disclaim responsibility in general. We truly regret that certain aspects of your stay left you feeling unwelcome, as this is never the impression we wish to give. Your feedback is greatly appreciated and will help us improve the quality of our services. We hope to have the opportunity to welcome you again in the future and provide you with a warmer experience. Sincerely, Princess Sun Hotel & Spa by H Hotels Collection

