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Gudrun (61-65)
Verreist als Freunde • Mai 2024Luft nach oben?
2,1 / 6

Zimmer
  • Zimmergröße
    Eher schlecht
  • Schlafqualität
    Schlecht
  • Sauberkeit
    Eher gut

Keine Servicebereitschaft bei kleinen Problemen. Fenster aus Sicherheitsgründen nicht zu öffnen, Balkontüren in den Nachbarzimmern hingegen schon..... Schwierig bei laut brummender Klimanalage und Kühlschrank. Preis-/Leistungsverhältnis trotz schön eingerichteter Zimmer nicht gut: Für Verzicht auf Zimmerreinigung gab es ein einfaches Getränk an der Bar umsonst. Zimmerreinigung musste ausdrücklich erbeten werden.


Restaurant & Bars
  • Essensauswahl
    Gut
  • Geschmack
    Gut

Ambiente beim Essen

  • Schuhe & lange Hose

Frühstück nur bis 10.00 Uhr.


Service
  • Deutschkenntnisse
    Sehr schlecht

Bester Service

  • Nirgends

Unserer Bitte auf zwischenzeitliches Lüften des Zimmers wurde täglich nur nach mehrmaligem Auffordern nachgekommen. Fenster war aus Sicherheitsgrünen nicht selbstständig zu öffnen.


Infos zur Reise
Verreist als:Freunde
Infos zum Bewerter
Vorname:Gudrun
Alter:61-65
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Gudrun, Thank you for choosing NH Collection Antwerp Centre for your stay and for taking the time to complete our Guest Satisfaction Survey. Please accept our apologies that your overall experience did not live up to your expectations. We regret that we were unable to meet our high standards during your recent stay. Rest assured that your comments regarding the inability to open windows for security reasons and the noise from the air conditioning and refrigerator have been duly noted, and we will address these matters promptly to ensure a more comfortable stay for our guests. In order to ensure that this matter is thoroughly investigated and that we can take the right actions to improve our service, we would appreciate it if you could contact us via gr.nhcollectionantwerp@nh-hotels.com. We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future. Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback. Kind regards, Emilia Wierzbicka Guest Relations Manager