Tolles Hotel mit einer schönen Poolanlage. Der Service muss besser sein, es dauert 15 Minuten um Kaffee zum Frühstück zu bekommen. Saubere Zimmer ausreichend gross . In Jimbaran ist Strand nicht schön, viel Müll, und Wasser ist kalt.
Die Dusche sollte renoviert werden.
Gut.
Für ein fünf Sterne Hotel der Service muss besser sein.
Halbe stunde Fahrt von Flughafen.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
| Infos zur Reise | |
|---|---|
| Verreist als: | Familie |
| Dauer: | 3-5 Tage im Mai 2024 |
| Reisegrund: | Sonstige |
| Infos zum Bewerter | |
|---|---|
| Vorname: | Katalin |
| Alter: | 36-40 |
| Bewertungen: | 1 |
Dear Mr/s. Katalin, We truly appreciate your openness in sharing your thoughts with us. Please accept our sincerest apologies for the shortfalls you experienced during your stay. This is not the reflection of the heartfelt service we wish to extend to our valued guests. Your comments have been thoughtfully reviewed and shared with the respective departments to ensure that your concerns become opportunities for meaningful improvement. We would be honoured to welcome you again, so we may turn your next visit into the warm, memorable experience you rightfully deserve. With genuine appreciation, Jan Kroeckel General Manager Mövenpick Resort & Spa Jimbaran Bali


