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Loni Renner (61-65)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Mai 2018 • 1 Woche • Strand
Das Hotel hat für uns zu viel gegen sich .
3,0 / 6

Allgemein

Das Hotel an sich ist schön, aber wenn man genauer hin schaut, ist es nicht so sauber wie wir es von vielen Hotels mit 5 Sternen gewöhnt sind.


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Zimmer war mit 2 Betten ausgestattet, ein viel zu kleines Bad und ein TV, mit nicht einem deutschen Sender.


    Service
  • Gut
  • Das Personal war sehr bemüht es allen recht zu machen.


    Lage & Umgebung
  • Eher schlecht

  • Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Der Pool war auf dem Dach, mit viel zu wenig Liege Möglichkeiten, für die größe dieses Hotels. Es gab auch kein Entertainment.


    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im Mai 2018
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Loni Renner
    Alter:61-65
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Thank you for sharing your feedback following your recent stay with us at Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai. We were very much delighted to see that you enjoyed the quality of the guestrooms and the warm hospitality by the team. However, we are sorry to hear that you were not satisfied with the choice of TV channels and the pool experience. We have recently incorporated two German channels as well as upgraded our TV units which allow our guests to enjoy the connectivity between their personal devices and the TVs, as it is not always possible to satisfy the choices of entertainment of all the global guests. We are always pleased to use all feedback or suggestions that we received from our valued guests to continuously improve our services and facilities, so we very much appreciated your input. We hope that you would give us another opportunity to serve you better, if you are planning to visit Dubai again. Sincerely, Fabien Chesnais General Manager