- Preis-Leistungs-VerhältnisSehr schlecht
- Zustand des HotelsSehr schlecht
- Allgemeine SauberkeitSchlecht
Dieses Hotel kann man absolut nicht empfehlen. Niemals 5 Sterne! Wir sind am 3. Tag abgereist und in ein anderes Hotel umgezogen
- ZimmergrößeSchlecht
- SauberkeitEher gut
- Ausstattung des ZimmersSehr schlecht
- Atmosphäre & EinrichtungSehr schlecht
- Sauberkeit im Restaurant & am TischEher schlecht
- EssensauswahlSehr schlecht
- GeschmackSehr schlecht
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Sehr schlecht
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftSchlecht
- Rezeption, Check-in & Check-outSehr schlecht
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Zustand & Qualität des PoolsSchlecht
- Entfernung zum StrandEher gut
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im Mai 2014 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Markus |
Alter: | 46-50 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Silvia Thank you for taking the time to express your thoughts and concerns. Your satisfaction is important to us and we try hard to make sure all of our guests have a rewarding experience at our hotel. Please allow us to apologize for the inconvenience and negative impression you may have had with our facilities and services. We’d like to obtain some additional details regarding your experience, so we have share these with our hotel management to review, to target problem areas and take the necessary actions to ensure similar situations can be avoided in the future. We hope that you would give us another chance to make your stay as best as it can be. Look forward to hearing from you being of further assistance Sincerely, Online Reputation Management Turki Zahia