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Katharina (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • August 2023 • 1 Woche • Strand
Bei 5 Sternen haben wir mehr erwartet
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Wir hatten schon bessere 3 und 4 Sterne Hotels in Dubai. Einrichtung war eher altmodisch. Es war aber alles sauber und kein Reinfall, trotzdem haben wir mehr erwartet


Zimmer
  • Eher gut
  • Zimmer sind groß, sauber und man hat was man braucht. Für ein 5 Sterne Hotel in Dubai ist es aber doch eher schlecht. Es gibt keinen Balkon, überall Teppichboden und unsere Aussicht qar wirklich nicht schön. Wir hatten jeden Tag mehrere kleine Flaschen Wasser bereitgestellt bekommen


    Restaurant & Bars
  • Eher gut
  • Es war zwar alles lecker, aber man hatte wenig Abwechslung. Es gab auch nicht so viel Auswahl. Glücklicherweise haben wir selbst herausgefunden, dass man mit Halbpension auch einmal pro Aufenthalt die anderen zwei Restaurants testen darf. Dort hat es auch gut geschmeckt aber nichts herausragendes


    Service
  • Eher gut
  • Alle waren sehr nett und aufmerksam, allerdings haben wir schon besseres erlebt. Leider wurde uns beim Check In nichts bezüglich der Essenszeiten oder Shuttlebusse erzählt


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Das Hotel ist ca 10 Minuten zu Fuß von der Metro weg, gegenüber vom Hotel gibt es ein paar Geschäfte. Viel ist aber nicht in der Nähe


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Der Pool fängt bei 1,20 m Tiefe an. Vom Wasser bis zur Kante sind es einige Zentimeter, sodass man es sich selbst als Erwachsener nicht gemütlich im Pool machen konnte


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im August 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Katharina
    Alter:31-35
    Bewertungen:29
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Katharina, Thank you for taking the time to provide us with your feedback regarding your recent stay shared in HolidayCheck. We appreciate your candid comments as they help us improve our services and guest experiences. We appreciate your honesty in sharing your thoughts. Location: We're glad to hear that our proximity to the metro and nearby shops were convenient for you. However, we understand that you would have preferred more options in the immediate vicinity. Your feedback is duly noted, and we will continue to explore ways to enhance the overall convenience for our guests. Outdoor Swimming Pool: We apologize for any discomfort you experienced with the pool's depth and layout. We understand that the design might not have been as accommodating as you had hoped. Your feedback is valuable in helping us create a more enjoyable pool experience for all our guests. Service: We're pleased to hear that you found our staff to be nice and attentive, although we regret any lapses in communication during check-in. Your comments will be shared with our team to ensure that all necessary information is provided to guests upon arrival. Room: While we're glad that you found the rooms spacious, clean, and adequately equipped, we apologize if certain aspects fell short of your expectations for a 5-star hotel in Dubai. Your feedback on the lack of balconies and the view is appreciated, and we'll certainly take it into account as we continue to make improvements. Food: We're delighted that you enjoyed the deliciousness of our cuisine. However, we understand your desire for more variety and options. Your discovery of the opportunity to try other restaurants with the half-board option is valuable feedback that we will ensure to communicate more clearly to all our guests. Once again, thank you for your feedback. Your insights are invaluable in helping us refine our services and create a better experience for our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back at Media Rotana Dubai in the future and provide you with an even more satisfying stay. Kind regards, Sherif Madkour General Manager