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Ana (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Juni 2022 • 2 Wochen • Strand
Keine 5 Sterne wert leider
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Ganz in Ordnung, aber keine 5 Sterne wert. Manager überheblich und unfreundlich. Zimmer nicht sauber genug und kaum Internet auf der ganzen Anlage.


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Kein Internet auf dem Zimmer und nicht gründlich sauber, die Klimaanlage war extrem laut, allgemein war alles sehr hellhörig.


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • Das Essen war immer dasselbe.. :/ Getränke haben immer nach Chlor geschmeckt.


    Service
  • Sehr gut
  • Die Kellner sind wirklich spitze, sehr nette Menschen. Es wurde sich super um uns gekümmert. Sie werden aber unterbezahlt und sind überarbeitet.


    Lage & Umgebung
  • Gut
  • Lage ist gut.. ca. 2,5h vom Flughafen entfernt. Super Zugang zum Meer!


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Abendprogramm sexistisch!


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:2 Wochen im Juni 2022
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Ana
    Alter:31-35
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Mrs. Ana Thank you for your time and efforts you have taken to share your review, despite our constant efforts to achieve guests’ satisfaction, it is regretful to learn from the after-stay feedback that we didn’t meet your full expectations. We have seen into your raised concerns nevertheless we would like to highlight the following: • WI-FI is available in the superior rooms free of charge in addition to the lobby. • As per Lazuli Hotel standard the housekeeping department cleans all rooms on daily also a turn down service in the afternoon. • All the staff and the hotel management at Lazuli hotel are high educated and well trained in order to keep all our team member aware of how to deal with our guest in a high standard way. • If your raised any complaints to the hotel management during your stay .it would have been our priority to act upon your comments in order to seek your satisfaction. Once again while it is disappointing to learn that your stay in our Hotel Lazuli Marsa Alam didn’t fulfill your expectations but we hope that you will consider re-visiting us again in the future and trust that the warmth of our hospitality and distinctive surroundings will exceed your expectations. Sincerely, Lazuli Management Team Mohamed El Nagar