Hotel auf Grund des Services nicht zu empfehlen.Viele Kellner bedienten einen nur schnell wenn man ihnen Trinkgeld gab. Das Hotel ist mehr für Familien ausgelegt.Wir hatten am zweiten Tag im Zimmer einen Wasserschaden an der Decke und bekamen ein neues Zimmer.Wo kein TV und Internet funktionierte.Trotz Reklamation keine Verbesserung.Meiner Meinung nach kein 5 Sterne Hotel!
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1-3 Tage im Januar 2023 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Andre |
Alter: | 36-40 |
Bewertungen: | 1 |
Dear guest, Thank you for choosing to spend your vacation with us at Jaz Bluemarine. My team and I would also like to thank you for your valuable feedback. We would like to apologize for the situation with the water damage, as you mentioned we have tried to fix it on spot by changing the room. These accidents are unpredictable and can happen anytime. We are sorry that you found some of our staff serve you only if you gave them tip, your comments have been passed to the relevant managers for immediate action. The entire Jaz Bluemarine team looks forward to welcoming you back in the near future, so we may provide you with a perfect holiday experience. Best regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager Jaz Aquamarine Resort