- SchlafqualitätEher gut
- SauberkeitEher schlecht
Alle elektronischen Geräte überprüfen. Stecker von Lampen brüchig und Kabel Wackelkontakt. Toilette/bad stinkt permanent nach Abfluss Balkontür lässt sich nicht schließen
- EssensauswahlEher schlecht
- GeschmackEher gut
Ambiente beim Essen
- Badekleid & Shorts
Geschmacklich war das Essen gut. An der poolbar musste man länger warten
- DeutschkenntnisseEher gut
Bester Service
- Zimmer
Rezeption und gestebetreuung waren zwar nett jedoch haben sie mit Problemen nicht wirklich weitergeholfen. In einem Restaurant wurde öfters auf Trinkgeld hingewiesen. In einem anderen wiederum überhaupt nicht und man wurde sehr freundlich und liebevoll bedient.
Beliebt bei Kindern
- Wasserrutschen-Park
Beliebte Aktivitäten
- Pool
- Strand
- Wellness
- Animation
- Sonstiges
- Verfügbarkeit der LiegenSchlecht
- SauberkeitSchlecht
Aktivitäten am Pool
- Baden & Planschen
- Aquapark/Wasserrutschen
Wassertemperatur
- angenehm
Wir und andere Gäste waren leider von einem fiesen Ausschlag nach dem Baden betroffen. Unser kleinstes Kind hatte 4 Tage hohes fieber und dieses Problem hatten nicht nur wir. Vermutlich war es eine Verunreinigung des kinderpools
Leider ist das Wasser sehr nieder man muss weit laufen das man kniehoch im Wasser steht. Mit Kindern ohne Sonnenschutz unmöglich sich dort aufzuhalten
- Lärmpegel im HotelGut
Beliebte Wellnesserlebnisse
- Massagen
Beliebte Animation
- Abendunterhaltung
- Disco & Party
Nur erwartete Kosten
- Ja
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Alter von Kindern: | 0 - 5 |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Anne |
Bewertungen: | 1 |
Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Bluemarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that on this occasion we failed to achieve this for you. However, we would like to thank you for your positive comments about our food and friendly service. We are sorry to hear about the inconvenience inside your room, however, we would like to note that our Engineering team and House Keeping team is in operation 24/7 on the resort’s premises, and available to investigate, check and fix the arising issues, if reported. Our Front Desk is available 24/7 for support. Moreover, we would like to highlight that you have been in contact with the Guest Relation team, however, you did not raise any of these issues with them. Regarding the cleanliness of our pools, we would like to note that the swimming pools have a rigid cleaning and testing program and are again tested by Cristal. There are also pool emergency procedures in place. We would advise that the pools are closed at sunset for treatment each day, chemical levels, chlorine, and pH levels are being monitored on a daily basis by our Engineering and Recreation Departments. With regards to your comment about the sea, kindly be informed that we do advertise that the sea is extremely shallow. Unfortunately, this is part of the natural landscape here and we are unable to change this. We have applied for permission to build a jetty but a minimal amount are given permission every year in order to minimize the impact on the red sea, but we hope to be able to build one soon in order that everyone can enjoy the sea and snorkeling, although we do have a small in house reef nearby. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future, so we may provide you with a perfect holiday experience. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager