- Zustand des HotelsSehr schlecht
- Allgemeine SauberkeitSehr schlecht
Das Hotel ist nicht einmal ein drei Sterne Hotel. Das ganze Hotel ist schmutzig, das Restaurant, das Zimmer, das Besteck, das Geschirr und alles andere auch. Sie bieten den Gästen Plastik Becher an die nicht einmal ordentlich gewaschen sind. Das Personal ist unfreundlich, die Barkeeper regen sich bei jeder Bestellung auf und die Reinigungskräfte können nicht einmal den Boden im Zimmer richtig abwischen. 99% der Gäste Smid unzufrieden und beschweren sich ständig, doch niemand macht etwas dagegen. Es gibt auch keine Snacks, keine Mini Bar, keinen Wellness Bereich, kein Whirlpool, keine Live Musik und keinen Kinder Club, obwohl alles in der Katalog Beschreibung stand. Wir bekamen alle wegen dem schlechten Essen Durchfall. Das Restaurant serviert immer altes und das selbe Essen. Unser Zimmer sinkt so schlimm, dass wir alle kaum atmen können. Es ist einfach alles schlecht und wir als Familie empfehlen dieses Hotel niemandem weiter.
- ZimmergrößeEher schlecht
- SauberkeitSehr schlecht
- Ausstattung des ZimmersEher schlecht
- Atmosphäre & EinrichtungEher schlecht
- Sauberkeit im Restaurant & am TischSehr schlecht
- EssensauswahlSehr schlecht
- GeschmackSehr schlecht
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Sehr schlecht
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftSehr schlecht
- Rezeption, Check-in & Check-outSehr schlecht
- Kinderbetreuung oder SpielplatzSehr schlecht
- FamilienfreundlichkeitSehr schlecht
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungEher schlecht
- Restaurants & Bars in der NäheSehr schlecht
- FreizeitangebotSehr schlecht
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Zustand & Qualität des PoolsSchlecht
- Entfernung zum StrandEher schlecht
- Qualität des StrandesSehr schlecht
| Infos zur Reise | |
|---|---|
| Verreist als: | Familie |
| Dauer: | 2 Wochen im August 2014 |
| Reisegrund: | Strand |
| Infos zum Bewerter | |
|---|---|
| Vorname: | Marco |
| Alter: | 41-45 |
| Bewertungen: | 1 |
Dear Marco, Let us thank you for taking the time to share with us your experience. We appreciate your honest comments and we are sorry that your experience did not meet all your expectations. Fist we would like to clarity that our Hotel is completely new, soft opened few months ago, this is a reason that some hotel facilities are not working yet. At this period of time Hotel has changes every day, for example, cups at the restaurant already changed. Kindly be informed that Hotel territory cleaned on the daily basis, after inspected by housekeeping manager, and we didn’t receive complain from the present guests concerning the territory. Regarding the mini bar we need to remind you that hotel provides one small bottle per person per day free of charge; any other drinks are available with extra charge. Snacks are available in the bars (12:30-17:00 and 22:00-23:00). There is Kids animation, Kids playground, Kids pool and Kids disco. Spa center it’s not opened yet and this information (as well information about soft opening and all present facilities) is available at Travel Agency, which provides the clients with full information and helps customers to choose Hotel according to their expectations and budget. Our hotel didn’t publish any catalog, so you can check information from mentioned catalog with Company, which published it and provided you with. Regarding rude staff and room cleanliness we apologize, rest assured that corrective actions were taken. We would be very thankful to receive these comments during your stay because it could give us the opportunity to solve problems immediately. Concerning the diarrhea we would like to note it can has different causes like overheating, climate change, water from the tap (it’s not suitable for drinking and Hotel provides one small bottle per person per day free of charge), etc. Guests, who contact the hotel's Clinic can make analyzes and receive an answer about a reasons. Hotel restaurant is very clean, kitchen working according the sanitary standards and all procedures are strictly controlled by the hotel management. Thank you again for your review; rest assured that we are taking necessary actions to improve our services, also to continue keep good value for money which is appreciated by the majority of our Guests. Hotel management Jasmine Palace Resort Red Sea, Egypt

