Sichere Dir jetzt bis zu 500€ auf die Top-Deals für Deinen Last-Minute-Urlaub – nur noch bis 1.9.!
Alle Bewertungen anzeigen
Daniel (19-25)
ÖsterreichAus Österreich
Verreist als Paar • Juli 2018 • 1 Woche • Strand
Sharm el Sheikh
3,0 / 6

Allgemein
  • Zustand des Hotels
    Eher schlecht
  • Allgemeine Sauberkeit
    Eher schlecht

Bad nicht in top zustand fliesen abgesplittert der zimmerservice hat das Bad nicht gereinigt und der Kühlschrank war kaputt


Zimmer
  • Ausstattung des Zimmers
    Eher schlecht

Restaurant & Bars
  • Geschmack
    Eher gut

Aktivitäten
  • Freizeitangebot
    Eher gut

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Pool
  • Zustand & Qualität des Pools
    Gut

Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Dauer:1 Woche im Juli 2018
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Daniel
Alter:19-25
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Valuable Guest, thank you for your time and efforts you have taken to share your feedback, As Service is the only product that we sell and create, rewarding experiences for our guests remains our priority. Please rest assured that Iberotel Redsina is committed to provide all our guests with the most outstanding services, therefore please accept our sincerest apologize if we didn’t meet all your expectations or caused any inconveniences. meanwhile let me assured you that we always take the pride to evaluate all the constructive criticism, once again Despite our constant efforts to achieve guests’ satisfaction it is regretful to learn from the after-stay feedback that we didn’t fulfill your expectations but we hope that you will consider re-visiting us again in the future and trust that the warmth of our hospitality and distinctive surroundings will exceed your expectations