Über 1000 Zimmer, dementsprechend viele Gäste, durch die vielen Menschen ist es in den verschiedenen Restaurants sehr laut, gemütlich in Ruhe hinsitzen und essen geht nicht, Lärmpegel entspricht einer Bahnhofshalle, Hotel ist sehr weitläufig, von meinem Zimmer bis zum Restaurant waren es 320 m, bis zum Strand nochmals 300 m, da kommen schnell einige km am Tag zusammen, Dusche am Pool war 1 Woche lang defekt, man kann nur ahnen, wie sauber dann der Pool ist, Zimmer nach Beschwerde gewechselt, etwas besser, abgenutzte Möbel, zerbrochene Fliesen, nicht verschließbare Terrassetür durch aufgebogene Schlösser
Beliebte Aktivitäten
- Strand
| Infos zur Reise | |
|---|---|
| Verreist als: | Paar |
| Dauer: | 1 Woche im August 2017 |
| Reisegrund: | Strand |
| Infos zum Bewerter | |
|---|---|
| Vorname: | Helmut |
| Alter: | 61-65 |
| Bewertungen: | 5 |
Dear Valuable Guest As service is the only product that we sell and creating rewarding experiences for our guests remains our priority, we appreciate very much sharing with us your experience following your stay at the Hilton Hurghada Long Beach Resort. I would like to personally apologize for any unfortunate incident that you experienced during your stay with us. Please rest assured we will evaluate points mentioned in your feedback moving forward as we work to more effectively address the needs of our guests. We take pride in the services we offer to our guests and are always striving to improve on them. We are equally disappointed that we did not meet our Hilton standards for you on this occasion. We value your comments and hope to better serve you in the future. Sincerely yours, Michail

