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Gerald (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • November 2017 • 1 Woche • Strand
Vor Renovierung oder Betreiberwechsel
Im Hurghada Long Beach Resort fand am 01.01.2018 ein Betreiberwechsel statt. (Quelle Hotelmanagement, Stand: August 2019)
Für wenig Geld einen sehr schönen Urlaub
4,0 / 6

Allgemein

Größe Anlage mit schöner Poollandschaft Hotel ist älter aber das Preis Leistung Verhältnis stimmt Freundliche Mitarbeiter Meer ist ohne Badeschuhe begehbar sehr flach Essenauswahl ist ausreichend es wird jeden Tag im Freien gegrillt


Zimmer
  • Eher gut

  • Restaurant & Bars
  • Eher gut

  • Service
  • Eher gut

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistung
  • Sehr gut

  • Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im November 2017
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Gerald
    Alter:51-55
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Valuable Guest As service is the only product that we sell and creating rewarding experiences for our guests remains our priority, we appreciate very much sharing with us your experience following your stay at the Hilton Hurghada Long Beach Resort. I would like to personally apologize for any unfortunate incident that you experienced during your stay with us. Please rest assured we will evaluate points mentioned in your feedback moving forward as we work to more effectively address the needs of our guests. We take pride in the services we offer to our guests and are always striving to improve on them. We are equally disappointed that we did not meet our Hilton standards for you on this occasion. We value your comments and hope to better serve you in the future. Sincerely yours, Michail Michail