- Preis-Leistungs-VerhältnisGut
- Zustand des HotelsSehr gut
- Allgemeine SauberkeitSehr gut
Es war ein schöner Aufenthalt am WE. ABER: das Hotel war ausgebucht und man hat es dem Personal angemerkt, dass der eine oder der andere Mitarbeiter nicht in der Lage ist, objektiv nett zu sein.
- ZimmergrößeSehr gut
- Ausstattung des ZimmersSehr gut
- Atmosphäre & EinrichtungGut
- Sauberkeit im Restaurant & am TischSehr gut
- EssensauswahlSehr gut
- GeschmackSehr gut
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftGut
- Rezeption, Check-in & Check-outGut
- Restaurants & Bars in der NäheSehr gut
- FreizeitangebotSehr gut
Beliebte Aktivitäten
- Wellness
- Sport
- Zustand & Qualität des PoolsSehr gut
- Lage für SehenswürdigkeitenSehr gut
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Alleinreisend |
Dauer: | 1-3 Tage im Februar 2012 |
Reisegrund: | Wandern und Wellness |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Emilija |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 3 |
Dear valued Emilija, firstly, let me express my gratitude for choosing the Hotel Esplanade Resort & Spa for your weekend stay. It pleases us to know that you found your stay with us enjoyable. We do understand that at times, our establishment can be fairly busy, especially during peak periods. It is essential for us to ensure that every guest, regardless of how bustling our hotel may be, receives the utmost attention and service from our staff. We believe that every guest is unique and deserves our best efforts to make their stay memorable. We appreciate your feedback regarding our staff and we will continue to strive for the highest standards of hospitality. As a resort and spa, we pride ourselves on creating a serene and peaceful environment for our guests to unwind and enjoy themselves, and we are glad that you found our location to be pleasing. Once again, we would like to thank you for sharing your experience. Your feedback helps us to identify the areas where we can improve and continue to provide exemplary service to our esteemed guests. We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future. Best regards, Yours, Tom Cudok Managing Director