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Emilija (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Alleinreisend • Februar 2012 • 1-3 Tage • Wandern und Wellness
Hotel Esplanade Bad Saarow
5,8 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Gut
  • Zustand des Hotels
    Sehr gut
  • Allgemeine Sauberkeit
    Sehr gut

Es war ein schöner Aufenthalt am WE. ABER: das Hotel war ausgebucht und man hat es dem Personal angemerkt, dass der eine oder der andere Mitarbeiter nicht in der Lage ist, objektiv nett zu sein.


Zimmer
  • Sehr gut
    • Zimmergröße
      Sehr gut
    • Ausstattung des Zimmers
      Sehr gut

    Restaurant & Bars
  • Sehr gut
    • Atmosphäre & Einrichtung
      Gut
    • Sauberkeit im Restaurant & am Tisch
      Sehr gut
    • Essensauswahl
      Sehr gut
    • Geschmack
      Sehr gut

    Service
  • Gut
    • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
      Gut
    • Rezeption, Check-in & Check-out
      Gut

    Lage & Umgebung
  • Sehr gut
    • Restaurants & Bars in der Nähe
      Sehr gut

    Aktivitäten
  • Sehr gut
    • Freizeitangebot
      Sehr gut

    Beliebte Aktivitäten

    • Wellness
    • Sport

    Pool
    • Zustand & Qualität des Pools
      Sehr gut

    Verkehrsanbindung
    • Lage für Sehenswürdigkeiten
      Sehr gut

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher gutHotelsterne sind berechtigt
    Infos zur Reise
    Verreist als:Alleinreisend
    Dauer:1-3 Tage im Februar 2012
    Reisegrund:Wandern und Wellness
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Emilija
    Alter:31-35
    Bewertungen:3
    Kommentar des Hoteliers

    Dear valued Emilija, firstly, let me express my gratitude for choosing the Hotel Esplanade Resort & Spa for your weekend stay. It pleases us to know that you found your stay with us enjoyable. We do understand that at times, our establishment can be fairly busy, especially during peak periods. It is essential for us to ensure that every guest, regardless of how bustling our hotel may be, receives the utmost attention and service from our staff. We believe that every guest is unique and deserves our best efforts to make their stay memorable. We appreciate your feedback regarding our staff and we will continue to strive for the highest standards of hospitality. As a resort and spa, we pride ourselves on creating a serene and peaceful environment for our guests to unwind and enjoy themselves, and we are glad that you found our location to be pleasing. Once again, we would like to thank you for sharing your experience. Your feedback helps us to identify the areas where we can improve and continue to provide exemplary service to our esteemed guests. We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future. Best regards, Yours, Tom Cudok Managing Director