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Marina (61-65)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • September 2021 • 1 Woche • Sonstige
Wir sind enttäuscht
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Zimmer ist alles in Ordnung, Blick auf den See und Wandermöglichkeiten👍aber Frühstück ist das Letzte, anstehen ca. 10 Minuten nach Kaffee, Abendessen erst ab 19.30 Uhr kein vernünftiges Buffet, alles Andere haben wir schon besser erlebt, falls noch ein Reisebus vor Ort ist dauert alles noch länger, wie sind enttäuscht


Zimmer
  • Gut

  • Restaurant & Bars
  • Eher schlecht

  • Service
  • Schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im September 2021
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Marina
    Alter:61-65
    Bewertungen:4
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Customer, thank you for writing a review about your stay at our facility in Auronzo di Cadore, the Grand Hotel Misurina. The opinions of our customers are fundamental in order to improve the quality and efficiency of our services. We are very pleased that you have appreciated our magnificent location, situated on the homonymous lake Misurina and starting point for great excursions to the Tre Cime di Lavaredo. The cozy rooms, then, are designed to ensure a stay of relaxation and warmth. We're sorry, however, that your stay didn't quite live up to your expectations. Meal times are standard and specified on our website and at the time of booking. At dinner, the buffet only includes salads, while at breakfast we have two buffets, one free with single portions and one served with sweet and savory. During breakfast several guests request espresso coffee, the operators do their best to serve everyone in a short time, the operator at the machine is one and must fulfill all orders. We will consider how we can continually improve the quality of our service in the future. In the meantime, with the hope of welcoming you back in the future, we hope to see you again soon at the Grand Hotel Misurina or in another of our more than 30 facilities throughout Italy. Best regards.