Das Hotel liegt an einer vielbefahrenen Straße, auf der zu jeder Tages- und Nachtzeit ständig Fahrzeuge aller Art vorbeifahren. Die Zimmer zur Straße hin sind überhaupt nicht schallisoliert, was für ein 4-Sterne-Hotel unvorstellbar ist. Das Ergebnis war, dass wir nachts nicht schlafen konnten, wie es sich für einen Urlaub gehört. Das Hotelpersonal bot uns ein Zimmer im Erdgeschoss an, wo der Lärm durch die Hotelwand gedämpft wurde, aber das Zimmer war sehr hässlich, vielleicht einer Pension würdig. Dieses gravierende Problem hat unseren Urlaub ruiniert und wir kehren enttäuscht und verbittert nach Hause zurück. Übersetzt mit DeepL.com (kostenlose Version)
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
| Infos zur Reise | |
|---|---|
| Verreist als: | Paar |
| Dauer: | 3 Wochen im September 2025 |
| Reisegrund: | Sonstige |
| Infos zum Bewerter | |
|---|---|
| Vorname: | GIANFRANCO |
| Alter: | 56-60 |
| Bewertungen: | 1 |
Dear Gianfranco, Thank you for taking the time to share your opinion with us. We are genuinely sorry to read that your holiday did not fully meet your personal expectations. As you kindly mentioned, following your feedback we immediately offered several alternatives for a room change. In the end, we arranged a room in the Garden Area, corresponding to the room type you had booked, which you accepted. Although the possibility of moving to a higher-floor room was not your preferred choice, and the additional alternative of another Garden Area room with different décor at the earliest availability was also declined, we fully respected your wish for a quieter environment and your preference for an immediate resolution. To ensure your comfort, our team also personally visited the room during peak hours and confirmed that, when the balcony doors are kept closed, external noise is effectively minimized. We regret that despite these efforts, your stay was not as restful as you had hoped. It would be our pleasure to welcome you back in the future and have the opportunity to provide you with a more enjoyable experience. Until then, we wish you all the very best. Warm Regards, Stathis Barbagiannis Guest Relations Department Esperia Group


