Bevor ich gleich nicht mehr gefragt werde. Aber wer schon mal eine Fahrt über 3 Std durch die Wüste gemacht hat ohne ein Schluck Wasser weiß in etwa wie es uns ergangen ist. Das erste Getränk dann um 7 Uhr. 5 Std später. Wir haben ja nur all inklusive gebucht. Tja Leider gibt es in dem Hotel zwischen 0:00 und 7:00 keine Getränke oder eine Bar die geöffnet hat. Und wenn man dann noch zum Frühstück kommt , und die erste Bedienung dann noch frischen Orangensaft auf den Tisch stellt und frech 1€ verlangt ist es mit meiner Geduld zu Ende. So ging es weiter. Tag für Tag nur abzocke. Selbst der Betreuer von TUI. Warte bis heute auf eine Quittung für eine überteuerte Fahrt. Das essen von sehr schlechter Qualität. Für trinken ewig laufen. Ab 0 Uhr nichts mehr zu trinken. Außer gegen Bezahlung. Der einzige Lichtblick und unser Retter im Urlaub der Koch aus der Beach Bar. Ahmed. der Mann hat erkannt was uns fehlt und damit versorgt. OHNE BEZAHLUNG. Nur für ein Dankeschön. Noch einmal werden wir dieses Hotel nicht besuchen. Unsere Tochter hat geweint bei der Abreise. Nicht weil sie traurig war das der Urlaub zu ende ist, sondern weil sie nach Hause durfte. Dann wieder 3 Std durch die Wüste mit dem Bus ohne das uns etwas zu trinken angeboten wurde. Aber da wir es uns dachten haben wir vorgesorgt. Der Fahrer kann nichts dafür. Guten Job gemacht. Aber der Reiseveranstalter sollte mal darüber nachdenken. Oder setzt euch mal selber in den Bus. Wenn jemand von TUI noch mehr über diesen Urlaub erfahren möchte darf er mich gerne Anrufen. Meine Familie ist gerne bereit noch mehr zu erzählen.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 2 Wochen im Mai 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Wir |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 2 |
Dear our valued guest, Warm greetings from Concorde Moreen Beach Marsa Alam . On behalf of Concorde Moreen resort’s Management &Team, please allow us to express our sincerest apologies for any inconveniences you might have experienced during your stay with us from the quality of service , which did not meet your expectations. We have taken your comments seriously, and please rest assured that we are at all-time taking appropriate measures to address any of our esteemed guests reporting .But i would like to clarify some issues which happened during your accommodation with us ,first of all your main disappointed issue about transfer was with your travel agent not with the hotel ,so you can report what you are suffered during your transfer trip to airport to TUI as you can`t blame the hotel for something which we are not involved on it ,secondly regarding your holiday at the hotel ,at your second day you asked us to have ground floor rooms near to each other even you didn`t report before your arrival about this special request ,but we handled it immediately with free room upgrade to family room to meet your satisfaction & expectation,then regarding our All inclusive concept it is very clear at all our hotel home pages and internet that it is start every day from 10 AM till midnight and after that we have room service and Mini Bar inside all our guest rooms against charge ,this issue is normal not we created something which is not exist at all the world ,about fresh juices Me & your TUI Representative explain to you that all fresh juices at all hotels not included with extra charge ,regarding food ,kindly be informed that every week we have not less than 100 German clients no body give or report any bad comment about food ,and when you report to us that you have some issues with the food i asked my colleague from F&B who helped you and organize every thing for you and your family every day and you by yourself came to me with your wife & your daughter to tell me that the food is excellent and every thing is ok and your are satisfied with every thing ,so it is very strange that after all the services which provided to you & our efforts which made to make you & your family happy not success and your are not satisfied about the holiday which spent at our resort Thank You, Ahmed Marakby. Front Office Manager