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Lars (19-25)
Verreist als Freunde • September 2024 • 2 Wochen • Stadt
Nicht zu empfehlen
2,0 / 6

Allgemein

- Fenster im Zimmer defekt (am ersten Tag gemeldet - bis zum Check-out, 13 Tage später, keine Lösung) - es werden keine Handtücher für den Strand zur Verfügung gestellt, angeblich wären zu viele gestohlen worden. Viele Fragen, wenig Antworten - lange Wartezeiten beim Frühstück - Organisation des Shuttle Service ist chaotisch - Hygiene des Fitnessstudios ist fragwürdig - zu wenige Liegen am Pool, lange, durch Handtücher belegte Liegen werden nicht geräumt - teilweise verschmutzte Bettwäsche und Handtücher, Teppich im Zimmer stark verschmutzt - „Taxiservice“ des Hotels: es wird versucht, offensichtlich gegen Provision, hochpreisige Limousinen als Taxi anzubieten - und das sehr penetrant


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Kultur & Erlebnis
  • Ausgehen & Nightlife

Infos zur Reise
Verreist als:Freunde
Dauer:2 Wochen im September 2024
Reisegrund:Stadt
Infos zum Bewerter
Vorname:Lars
Alter:19-25
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Lars, Thank you for sharing your feedback on Holidaycheck. We are sincerely sorry to hear that your experience did not meet your expectations, and we apologize for the issues you encountered during your stay. We deeply regret the inconvenience caused by the broken windows in your room, and we understand how frustrating this must have been. Please rest assured that your concern will be addressed immediately to prevent such issues from reoccurring in the future. We also apologize for the lack of beach towels, long waiting times at breakfast, and the organization of the shuttle service. Your feedback about the gym’s hygiene, pool loungers, and the cleanliness of bed linens and towels has been noted with great concern. These matters will be reviewed with our team to ensure better service in the future. Additionally, we apologize if our taxi service caused you any discomfort. We are committed to providing a range of options for our guests and will review this matter to ensure our services are offered transparently and with your best interest in mind. We truly appreciate your constructive criticism, as it helps us improve. Should you decide to stay with us again, we will do our utmost to provide you with a more pleasant and enjoyable experience. Thank you for your valuable feedback. Best regards, Stefan Schmid General Manager